Κυριακή 18 Απριλίου 2010

Λάτσιος: Περνώ και μόνος μου καλά

Για το διαζύγιο-«βόμβα» από την Ελένη Μενεγάκη, τη σχέση του με την παρουσιάστρια, αλλά και τα παιδιά τους αποφάσισε να μιλήσει ο Γιάννης Λάτσιος, σε συνέντευξη που έχει ήδη ηχογραφηθεί και θα μεταδοθεί αύριο στη ραδιοφωνική εκπομπή της Μαρί Κυριακού και της Ελένη Νικολάου. «Η ανακοίνωση που βγάλαμε προέκυψε γιατί άρχισαν να βγαίνουν διάφορα πράγματα στο Internet σε στιλ κουίζ. Από το να είμαστε κουίζ και εγώ και η Ελένη για τους επόμενους δυο-τρεις μήνες, προτιμήσαμε να το ανακοινώσουμε», δηλώνει ο διευθυντής προγράμματος του ANT1.

Οσο για το τι επακολούθησε μετά το δελτίο Τύπου και την ανακοίνωση του διαζυγίου τους, ο Γιάννης Λάτσιος σχολιάζει: «Υπήρξαν κάποιες υπερβολές που με ενόχλησαν. Παρ’ όλα αυτά, όπως είδατε, ούτε εγώ ούτε η Ελένη βγήκαμε να κάνουμε κάποια δήλωση. Τα μέσα τροφοδοτούσαν το ζήτημα».

Πλέον, σύμφωνα με όσα έχει πει, περνάει πολύ καλά με τα παιδιά του, ενώ τον ενοχλεί πολύ η αδιακρισία. Ο Γιάννης Λάτσιος έδωσε επίσης απαντήσεις για την κριτική που ασκούν καθημερινά οι «Ράδιο Αρβύλα» και για το αν ο ίδιος έχει παρέμβει. «Μπορείτε να τους ρωτήσετε. Δεν έχω παρέμβει ποτέ στις εκπομπές τους». Επίσης, συμπλήρωσε πως η σχέση του με τον Θέμο Αναστασιάδη είναι άψογη.

Σχετικά με το «Dancing with the stars» και την κριτική που δέχτηκε ως μέλος της επιτροπής των κριτών χωρίς σχετικές γνώσεις στον χορό, απαντά: «Δεν θα απολογηθώ αν ξέρω ή όχι. Εχω μια πορεία σε αυτό τον χώρο. Εχω πολλά χρόνια εμπειρίας από το θέαμα. Ο χορός ανήκει στο entertainment. Εξάλλου, εγώ αποφεύγω να μιλάω για τεχνικά θέματα, παρ’ όλο που ξέρω πολλά περισσότερα από όσα φαντάζεστε».

Τέλος, αναφέρεται και στη γειτόνισσά του Δήμητρα Λιάνη- Παπανδρέου: «Δεν την έχω γνωρίσει ποτέ, αν και μένουμε στο ίδιο συγκρότημα. Σε αυτή τη φάση που είμαι δεν έχω προλάβει να ασχοληθώ με το σπίτι, το μόνο που έχω προλάβει να βάλω είναι μια εσπρεσιέρα. Μέσα στο επόμενο διάστημα θα το φτιάξω». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...