Τρίτη 20 Απριλίου 2010

Το νέο κορίτσι του Γκάι


Νέο κορίτσι στην αγκαλιά του Γκάι Ρίτσι. Ο πρώην σύζυγος της Μαντόνα είναι ερωτευμένος με την τοπ μόντελ Μικαέλα Κοτσιάνοβα, με την οποία έκανε δημόσια εμφάνιση σε παμπ του Λονδίνου.

Οπως ήταν φυσικό, το ζευγάρι τράβηξε πάνω του όλα τα βλέμματα, δεδομένου μάλιστα ότι η Μικαέλα δεν είναι από τις γυναίκες που περνούν απαρατήρητες, αλλά κι επειδή είναι είκοσι χρόνια νεότερη από τον Γκάι.

Οσο κι αν ακούγεται περίεργο, ο Γκάι ερωτεύτηκε... τη μύτη της νέας αγαπημένης του. «Ο Γκάι με ερωτεύτηκε εξαιτίας της μύτης μου. Μου είπε ότι η ομορφιά είναι βαρετή... Λατρεύω τη μύτη σας» δήλωσε η Σλοβάκα καλλονή σε βρετανική εφημερίδα αποκαλύπτοντας ότι η πρώτη τους γνωριμία έγινε στο Παρίσι.

Η Κοτσιάνοβα τράβηξε ιδιαίτερα το ενδιαφέρον του σκηνοθέτη της ταινίας «Σέρλοκ Χολμς», όταν σκηνοθετούσε μια διαφήμιση αρώματος του Christian Dior, στην οποία εκείνη συμπρωταγωνιστούσε με τον Βρετανό ηθοποιό Τζουντ Λο. Ο 41χρονος Ρίτσι ενθουσιάστηκε μαζί της και στα γυρίσματα άλλαξε πολύ το σενάριο της διαφήμισης για χάρη της. «Ημουν πολύ περισσότερο στην κάμερά του από ό,τι είχε αρχικά προγραμματιστεί, επειδή ο Γκάι ήθελε να δει περισσότερα από εμένα. Μου είπε ότι πιστεύει σ’ εμένα και ότι ήθελε να βγάλει προς τα έξω ό,τι καλύτερο είχα. Επίσης μου είπε πως προβλέπει να έχω λαμπρό μέλλον» είπε το top model.

Η Κοτσιάνοβα άρχισε το μόντελινγκ στα δεκαπέντε της, όταν κυνηγός μοντέλων την εντόπισε σε κατάστημα της πόλης Τρέσιν, στη δυτική Σλοβακία, να ψωνίζει με φίλες της. Ετσι σύντομα κατέκτησε τις πασαρέλες. Φαίνεται όμως ότι ετοιμάζεται να κατακτήσει και τη μεγάλη οθόνη, αφού ο Γκάι διαπίστωσε ότι διαθέτει και υποκριτικό ταλέντο, εκτός από ωραία μύτη και κορμί θανατηφόρο.

ΚΑΤΙΑ ΓΙΑΠΑΛΑΚΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...