Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2013

Βάνα Μπάρμπα: «Ήταν πολύ εγωιστικός ο τρόπος που ερωτευόμουν στα νιάτα μου»

Η Βάνα Μπάρμπα σε συνέντευξή της μίλησε για τον ρόλο του έρωτα στη ζωή της.


«O τρόπος που ερωτευόμουν στα νιάτα μου ήταν πολύ εγωιστικός. Εγώ δεν ήξερα ποτέ τη λέξη αγάπη. Όλη μου η ζωή ήταν έρωτας. Όλη μου η ζωή ξεκινούσε από δύο έψιλον: έρωτας και ελευθερία. 


Το μοναδικό μου όνειρο ως παιδί ήταν να παραμείνω για πάντα ελεύθερη. Και το απέδειξα με την πορεία της ζωής μου. Έκανα πάντα τα λάθη μου σημαία. Και γι' αυτό δεν χώρεσα πουθενά. Ούτε σε γάμο, ούτε σε συμβατική σχέση, ούτε σε θεατρικό χώρο. Ήμουν παντού και πουθενά», δήλωσε στην εφημερίδα «Realnews»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...