Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013

Η Χρύσπα αποκαλύπτει πόσα κιλά είναι σήμερα!

Η Χρύσπα σε πρόσφατη συνέντευξή της παραδέχτηκε πως έχει βουλιμία και δεν διστάζει να πει πως το αντιμετώπισε αλλά και πόσα κιλά είναι σήμερα!


"Είμαι μία κλασική μεσογειακή γυναίκα, με παραπάνω κιλά, με καμπύλες. Είμαι «τσουπωτή», τι να κάνουμε; Συνήθισα να βλέπω τον εαυτό μου σε αυτά τα κιλά και πλέον με αγαπώ όπως είμαι. Κάποτε, μάλιστα, επειδή δεν μου άρεσε μία ατέλεια στο σώμα μου, υποβλήθηκα σε λιποαναρρόφηση. Αλλά δεν έχω ψύχωση πια. Έχω αποβάλει το «πρέπει» από τη ζωή μου και δεν με πιέζω. Δεν σου κρύβω ότι κάποτε πέρασα από το στάδιο της βουλιμίας" είπε στο Down Town της Κύπρου.

Και τόνίζει για το πρόβλημα της βουλιμίας: «Πριν από λίγα χρόνια. Είχα πιεστεί πολύ τότε από ανθρώπους του χώρου και όχι μόνο. Ξέρεις, μου έλεγαν ότι έχω παραπάνω κιλά, ότι είμαι χοντρούλα, ότι «τα πρότυπα της εποχής είναι οι αναλογίες μοντέλου», οπότε άρχισα να κάνω εξαντλητικές δίαιτες. Νομίζω τις έχω κάνει όλες, πέρασα απ' όλα τα στάδια. Μέχρι που κατέληξα να γίνω βουλιμική για έναν ολόκληρο χρόνο».

Πώς το αντιμετώπισε; «Απλά ξύπνησα μία μέρα και είπα στον εαυτό μου ότι «δεν πάει άλλο!». Έτσι πήρα τις συμβουλές ενός ειδικού και απευθύνθηκα σε κάποιον διαιτολόγο-διατροφολόγο. Άλλαξα τις διατροφικές μου συνήθειες, έφτιαξα το πρόγραμμά μου και πρόσεξα πολύ τη διατροφή μου. Το αποτέλεσμα; Έχασα τα περιττά κιλά, έκανα καλό στο σώμα και στον οργανισμό μου, στην υγεία μου και στον ίδιο μου τον εαυτό. Μου έκανα ένα δώρο! Γι' αυτό, αν μετά από όλη αυτή την περιπέτεια και την ταλαιπωρία, μου επιτρέπεται να δώσω μία συμβουλή, αυτή θα ήταν να ακολουθούμε όλοι μία ισορροπημένη διατροφή. Ούτε ακραίες και εξαντλητικές δίαιτες, ούτε τίποτα».

Σήμερα ακολουθεί πάλι κάποιο πρόγραμμα διατροφής; Η ίδια λέει: «Όχι, ζω φυσιολογικά, χωρίς δίαιτες. Τρώω απ' όλα, δεν στερούμαι τίποτα, γυμνάζομαι όσο μπορώ, αλλά δεν φτάνω στα άκρα, δεν πέφτω με τα μούτρα στο φαΐ».

Πόσα κιλά είναι; «60 κιλά» απαντά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...