Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013

Η απίστευτη αποκάλυψη της Δαρμουσλή για την μάχη της με την ανορεξία!

Στην πρώτη της κιόλας επαφή με τον χώρο της διεθνούς μόδας, η Μάρα Δαρμουσλή εκτός από τα μυστικά του μόντελινγκ γνωρίζει και για πρώτη φορά την ανορεξία!


«Βρέθηκα ξαφνικά μαζί με άλλες 85 κοπέλες από ολόκληρο τον κόσμο και η σύγκριση ήταν αναπόφευκτη», λέει στο Πρώτο θέμα γυρνώντας τον χρόνο πίσω και θυμάται: 

«Ήταν τρελό αλλά μας ζύγιζαν τρεις φορές την ημέρα. Ίσως για να μας κρατούν στην τσίτα. Μάζευα τα κομμάτια μου για να κάνω φωτογράφιση και μετά κατέρρεα. Όταν γύρισα ήμουν 47 κιλά. Με είδε ο μάνατζερ μου και μου είπε: 

«Πώς έχεις γίνει έτσι σαν κρεμάστρα; Δεν πρόκειται να δουλέψεις έτσι». Ταρακουνήθηκα καθώς όλα είχαν γίνει για την δουλειά. Με επιμονή και υπομονή ξεπέρασα την ανορεξία», αποκαλύπτει και συνεχίζει: «Ωστόσο η μάστιγα αυτή έχει πολλά κεφάλια και μου γύρισε σε πολυετή βουλιμία. Κάτι που συνειδητοποίησα όταν πλέον είχαμε στήσει την «ΑΝΑΣΑ». 

Επειδή δεν έκανα του εμετούς που προειδοποιούν κάποιον ότι έχει κάποια διατροφική διαταραχή, δεν έδινα σημασία. Ήμουν όμως συνεχώς στα γυμναστήρια. Μπορούσα να τρέχω πάνω στον διάδρομο επί τρεις ώρες. Με όλες τις συνέπειες, τους τραυματισμούς, τους πόνους , την εξάντληση πέρα από τα όρια», καταλήγει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...