Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2013

Ελισάβετ Κωνσταντινίδου: «Μου λείπει η κόρη μου. Ο απογαλακτισμός είναι καλός για εκείνη, δεν είναι για τη μάνα»

Η Ελισάβετ Κωνσταντινίδου έχει αποκτήσει μια κόρη από το γάμο της με τον ηθοποιό Ταξιάρχη Χάνο.


Η κόρη της, Μαρία πλέον είναι φοιτήτρια και μένει στη Θεσσαλονίκη και η ηθοποιός εξομολογήθηκε ότι της λείπει πολύ. 


«Μου λείπει πολύ. Ξεχνιέται, δεν με παίρνει τηλέφωνο και εγώ θέλω να γυρίσει πίσω, να την πιάσω, να τη μυρίσω. Ο απογαλακτισμός είναι καλός για εκείνη ,δεν είναι για τη μάνα. Η μάνα θέλει το παιδί κοντά της, η Ελληνίδα μάνα τουλάχιστον. Σκέψου ότι ακόμα η μάνα μου μέχρι σήμερα λέει "τα μωρά μου". Το παιδί μου έχει μια πολύ ισχυρή προσωπικότητα, είναι ένα πολύ ανεξάρτητο άτομο και την αφήνω να κάνει αυτό που θέλει. Αλλά, αν με ρωτάς, όχι δεν ήθελα να φύγει», δήλωσε στο περιοδικό «Down Town Κύπρου».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...