Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2013

Θάνος Καληώρας: «Ο χωρισμός μου με την Τζέσυ ήταν επώδυνος»

Ο Θάνος Καληώρας και η Τζέσυ Παπουτσή ήταν παντρεμένοι έντεκα ολόκληρα χρόνια.


«Ο χωρισμός μας ήταν επώδυνος. Κανείς χωρισμός δεν είναι εύκολος. Ήταν πολύ δύσκολο να το διαχειριστώ στην αρχή. Ο χρόνος όμως απαλύνει τα πράγματα.
Έχουμε πολύ καλές σχέσεις. Μας συνδέει ένα παιδί. Δεν μπορούμε να είμαστε αδιάφοροι. Μιλάμε αρκετά τακτικά για όλα», εξήγησε στο Εγώ και συνέχισε: «Ήμουν και είμαι δίπλα της , όπως είναι και εκείνη κοντά μου σε οτιδήποτε έχει συμβεί. Στεκόμαστε και οι δυο στο παιδί μας, στηρίζοντας το στην πορεία που έχει χαράξει. Από την πρώτη στιγμή που χωρίσαμε , είμαι κοντά στο παιδί μου συνέχεια». 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...