Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013

Έλληνας ηθοποιός: «Έχω να φάω κρέας πέντε χρόνια»


«Όταν βλέπουν τα παιδιά τηλεόραση είμαστε μπροστά και την κλείνουμε όταν προβάλλονται διαφημίσεις»...


 Στο περιοδικό ΟΚ και τον Γιάννη Πουλόπουλο μιλάει και αναφέρεται...

...στο αν επιτρέπει στις κόρες του να μπουν στο διαδίκτυο



Ο Θανάσης Ευθυμιάδης λέει:

"Για κάποιους γονείς είναι εύκολη λύση να παρκάρουν τα παιδιά τους μπροστά από την οθόνη ενός ηλεκτρονικού υπολογιστή. Η Άννα κι εγώ δεν ανήκουμε σε αυτή την κατηγορία... προς το παρόν δεν μας έχουν ζητήσει να τους πάρουμε ηλεκτρονικά παιχνίδια και αυτό ίσως έχει να κάνει και με το γεγονός ότι βλέπουν επιλεκτικά τηλεόραση. Είναι ζήτημα αν παρακολουθούν περισσότερο από μία ώρα την εβδομάδα και πάντα θα είμαστε κι εμείς μπροστά, έτσι ώστε όταν προβάλλονται διαφημίσεις να κλείνουμε τη συσκευή.

...στη χορτοφαγία

Το κρέας το έκοψα, γιατί σου δίνει μεν πολλή ενέργεια αλλά και πολλά νεύρα. Και πραγματικά, το διάστημα που είμαι χορτοφάγος, είμαι πιο ήρεμος. Έχω να φάω πέντε χρόνια κρέας. Τώρα θα φάω μία στο τόσο, γιατί αισθάνομαι άσχημα όταν κάποιοι με καλούν σε ένα τραπέζι και δεν θέλω να τους προσβάλλω".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...