Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2013

Τζόυς Ευείδη: «Έχω δεχτεί κακές συμπεριφορές από συντρόφους μου»

Η Τζόυς Ευείδη είναι από τις γυναίκες που δεν έχουν αυτοπεποίθηση και δεν διστάζει να το πει.


Η ηθοποιός μπορεί να έχει κάνει καριέρα στον χώρο της υποκριτικής, αλλά ποτέ δεν υπήρξε ακριβοπληρωμένη.

«Μπορώ να διαχειριστώ τον εαυτό μου με τον χειρότερο τρόπο. Μόνο κακές συμφωνίες έχω κάνει μέχρι τώρα στην καριέρα μου και πολλές φορές έχω σκεφτεί ότι θα έπρεπε να έχω έναν μάνατζερ για να μιλάει για μένα. Όταν έπαιζα στο «Ρετιρέ» έπαιρνα 27.000 δραχμές.

Δεν νομίζω να υπάρχει Έλληνας ηθοποιός που να έπαιρνε μικρότερο μισθό από εμένα. Η μοναδική φορά που αμείφθηκα καλά ήταν για ένα επεισόδιο στο «Save sex». Όταν μου έγινε η πρόταση είχα κανονίσει να πάω διακοπές και σκέφτηκα να ζητήσω τα διπλά για να αρνηθούν. Αν η πρόταση είχε γίνει άλλη στιγμή, θα το είχα κάνει με τα μισά λεφτά», εξήγησε στο Οκ και συνέχισε:

«Έχω αντέξει εξαιρετικά κακές συμπεριφορές από τους συντρόφους μου. Εγώ θέλω τις σχέσεις μου να τις κρατάω ζωντανές, όπως ήταν η πρώτη μέρα. Αν ψάξω στην παιδική μου ηλικία, ίσως η έλλειψη αυτοπεποίθησης να στηρίζεται στο ότι οι δικοί μου δεν είπαν ποτέ: ‘’Αχ, μπράβο, τι ωραία έκθεση είναι αυτή που έγραψε’’. ‘’Καλή ήταν’’ μου έλεγαν. Τώρα που το σκέφτομαι, ίσως αυτός ήταν και ο λόγος που διάλεγα πάντα την πιο άσχημη κούκλα γιατί σκεφτόμουν: ‘’Ποια θα την πάρει αυτή την κακομοίρα;’’. Ευτυχώς δεν συνέβαινε το ίδιο και με τους συντρόφους μου. Εκεί είχα ποικιλία».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...