Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2013

Τόνια Σωτηροπούλου: «Γίναμε ζευγάρι με τον Δημήτρη από προξενιό»

Η Τόνια Σωτηροπούλου αποκάλυψε στο περιοδικό "In Style", πως έγινε ζευγάρι με τον Δημήτρη Αλεξάνδρου.


"Καθαρό, παραδοσιακό προξενιό. Κάποιος κοινός μας φίλος σκέφτηκε πως θα ταιριάζαμε και είπε ''σταμάτα εσύ να κλαίγεσαι κι εσύ να κλαίγεσαι και ελάτε να σας γνωρίσω''. Το αστείο είναι πως λίγο καιρό πριν, στα Madwalk ήμουν και εγώ και ο Δημήτρης. Δεν συναντηθήκαμε τότε, αλλά ο μάνατζερ μου, Ραφαέλ, κάποια στιγμή που είδε τον Δημήτρη, είπε: ''Τον βλέπεις αυτόν; Είναι πολύ ωραίος''. Μου άρεσαν οι ξανθοί μετροσέξουαλ οπότε κι εγώ απόρησα με μένα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...