Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2013

Γιάννης Στάνκογλου: Γιατί είπε το «ναι» στην διαφήμιση της Nova;

«Μου έκαναν την πρόταση από το κανάλι και μου έστειλαν το κόνσεπτ, το οποίο μου άρεσε πάρα πολύ από την πρώτη στιγμή. Με ενθουσίασε η ιδέα ότι ένας τύπος μιλούσε στην αρχή για κάτι που δεν καταλαβαίναμε, μέχρι που στο τέλος μάς έλεγε ότι το μόνο πράγμα που δεν αλλάζει είναι η ομάδα μας. Ήταν πολύ επιθετικό, πολύ δυναμικό και μου άρεσε εξαρχής. Δεν χρειάστηκε να το σκεφτώ ιδιαίτερα. Το συζητήσαμε και είπα γρήγορα το «ναι». Και κυρίως με τράβηξε γιατί είχε σχέση με το ποδόσφαιρο. Είχα κόλλημα από μικρός, ειδικά παλαιότερα είχα ακόμα μεγαλύτερο πάθος με το ποδόσφαιρο. Μπορεί πλέον να έχω μείνει λίγο απέξω και να μην παρακολουθώ από τόσο κοντά τι συμβαίνει στα γήπεδα, αλλά πάντα θα έχω αυτή την τρέλα.»

Αυτά δήλωσε ο γοητευτικός ηθοποιός Γιάννης Στάνκογλου, σε συνέντευξη του στο περιοδικό Tv Box, για τους λόγους που τον έκαναν να πει εύκολα το «ναι» στην τελευταία καμπάνια των αθλητικών σταθμών της Nova. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...