Ολοκληρώθηκε ο κύκλος των επεισοδίων της ψυχαγωγικής εκπομπής “Keeping up with the Kardashians” με επίκεντρο τις διακοπές της δημοφιλέστερης οικογένειας του κόσμου σε Μύκονο και Σαντορίνη. Με το χαρακτηριστικό τίτλο “Opa”, προβλήθηκε το τρίτο επεισόδιο της σειράς που μεταδίδεται από το δίκτυο Ε Εntertainment του ομίλου NBC Universal σε 85 εκατομμύρια νοικοκυριά στις ΗΠΑ και πάνω από 600 εκατομμύρια δέκτες διεθνώς.
Αν και ο αρχικός προγραμματισμός της παραγωγής αφορούσε την κινηματογράφηση ενός με δύο επεισοδίων, τελικά η Ελλάδα αποτέλεσε το σημείο αναφοράς για τις περιπέτειες της οικογένειας σε 3 εβδομαδιαία επεισόδια που σημείωσαν ρεκόρ τηλεθέασης.
Το σενάριο διαμορφώθηκε κατάλληλα ώστε να αναδείξει την αρχιτεκτονική το φυσικό κάλλος, την ποιότητα των υπηρεσιών, τα θαλάσσια σπορ, τη γαστρονομία και τη νυχτερινή ζωή των νησιών, μέσα από τις εμπειρίες των Kardashians.
H ιστορία ξεκινά με την πρόσκληση που λαμβάνει η οικογένεια από το HELLENIC AMERICAN CHAMBER OF TOURISM στο πρώτο επεισόδιο με τίτλο «Greece is the word». Στο δεύτερο επεισόδιο που φέρει το όνομα «Greece him up”, οι βουτιές και οι καταδύσεις στα μαγευτικά νερά της Μυκόνου πρωταγωνιστούν για να δώσουν τη θέση τους στη χορευτική διάθεση όλων των μελών της οικογένειας με θέα, το επιβλητικό τοπίο της Σαντορίνης στο επεισόδιο που δικαίως ονομάστηκε ”Opa”.
Η προβολή τω Κυκλαδίτικων προορισμών στην Ελλάδα και το εξωτερικό, μέσα από την δημοσιότητα που προκλήθηκε στο πλαίσιο των γυρισμάτων και τη μετάδοση των επεισοδίων, εκτιμάται σε επταψήφια νούμερα. Εκατοντάδες αναφορές, δεκάδες αφιερώματα, εξώφυλλα και τηλεοπτικά ρεπορτάζ αποτέλεσαν την καθημερινότητα πολλών εγχώριων και διεθνών ΜΜΕ. Μεταξύ άλλων, τα έντυπα μέσα του εξωτερικού, HELLO, Marie Claire, Sun , Los Angeles Times, Luxury Travel Magazine Daily Telegraph, Cosmopolitan, που απευθύνονται σε εκατομμύρια αναγνώστες της Μ Βρετανίας και των ΗΠΑ προχώρησαν σε εκτενή αφιερώματα σχετικά με τις ποιοτικές διακοπές της οικογένειας για τους σκοπούς γυρισμάτων τους.
Συμπληρωματικά, η μετάδοση τω επεισοδίων πλαισιώθηκε από τα εκατοντάδες τηλεοπτικά και διαδικτυακά trailers στον όμιλο NBC Universal, ενώ οι συχνές αναφορές στα social media των μελών της οικογένειας ενθάρρυναν τους 35.000.000 φίλους τους να ταξιδέψουν στις Κυκλάδες και την Ελλάδα.
«Χάρη στην επίσκεψη των Kardashians και την παραγωγή των εκπομπών στην Ελλάδα, η Μύκονος και η Σαντορίνη θεωρούνται οι πλέον μοντέρνοι προορισμοί του καλοκαιριού για όλον τον κόσμο» τονίζεται σε σχετικό άρθρο του αμερικανικού περιοδικού Hello (http://www.hellomagazine.com/travel/2013072113633/greece-island-hopping-santorini-mykonos/) που συγκεντρώνει εκατομμύρια αναγνώστες, πράγμα που επιβεβαιώνει την επιτυχία της ενέργειας που είχε συνδιοργανώτρια την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου.
Αν και ο αρχικός προγραμματισμός της παραγωγής αφορούσε την κινηματογράφηση ενός με δύο επεισοδίων, τελικά η Ελλάδα αποτέλεσε το σημείο αναφοράς για τις περιπέτειες της οικογένειας σε 3 εβδομαδιαία επεισόδια που σημείωσαν ρεκόρ τηλεθέασης.
Το σενάριο διαμορφώθηκε κατάλληλα ώστε να αναδείξει την αρχιτεκτονική το φυσικό κάλλος, την ποιότητα των υπηρεσιών, τα θαλάσσια σπορ, τη γαστρονομία και τη νυχτερινή ζωή των νησιών, μέσα από τις εμπειρίες των Kardashians.
H ιστορία ξεκινά με την πρόσκληση που λαμβάνει η οικογένεια από το HELLENIC AMERICAN CHAMBER OF TOURISM στο πρώτο επεισόδιο με τίτλο «Greece is the word». Στο δεύτερο επεισόδιο που φέρει το όνομα «Greece him up”, οι βουτιές και οι καταδύσεις στα μαγευτικά νερά της Μυκόνου πρωταγωνιστούν για να δώσουν τη θέση τους στη χορευτική διάθεση όλων των μελών της οικογένειας με θέα, το επιβλητικό τοπίο της Σαντορίνης στο επεισόδιο που δικαίως ονομάστηκε ”Opa”.
Η προβολή τω Κυκλαδίτικων προορισμών στην Ελλάδα και το εξωτερικό, μέσα από την δημοσιότητα που προκλήθηκε στο πλαίσιο των γυρισμάτων και τη μετάδοση των επεισοδίων, εκτιμάται σε επταψήφια νούμερα. Εκατοντάδες αναφορές, δεκάδες αφιερώματα, εξώφυλλα και τηλεοπτικά ρεπορτάζ αποτέλεσαν την καθημερινότητα πολλών εγχώριων και διεθνών ΜΜΕ. Μεταξύ άλλων, τα έντυπα μέσα του εξωτερικού, HELLO, Marie Claire, Sun , Los Angeles Times, Luxury Travel Magazine Daily Telegraph, Cosmopolitan, που απευθύνονται σε εκατομμύρια αναγνώστες της Μ Βρετανίας και των ΗΠΑ προχώρησαν σε εκτενή αφιερώματα σχετικά με τις ποιοτικές διακοπές της οικογένειας για τους σκοπούς γυρισμάτων τους.
Συμπληρωματικά, η μετάδοση τω επεισοδίων πλαισιώθηκε από τα εκατοντάδες τηλεοπτικά και διαδικτυακά trailers στον όμιλο NBC Universal, ενώ οι συχνές αναφορές στα social media των μελών της οικογένειας ενθάρρυναν τους 35.000.000 φίλους τους να ταξιδέψουν στις Κυκλάδες και την Ελλάδα.
«Χάρη στην επίσκεψη των Kardashians και την παραγωγή των εκπομπών στην Ελλάδα, η Μύκονος και η Σαντορίνη θεωρούνται οι πλέον μοντέρνοι προορισμοί του καλοκαιριού για όλον τον κόσμο» τονίζεται σε σχετικό άρθρο του αμερικανικού περιοδικού Hello (http://www.hellomagazine.com/travel/2013072113633/greece-island-hopping-santorini-mykonos/) που συγκεντρώνει εκατομμύρια αναγνώστες, πράγμα που επιβεβαιώνει την επιτυχία της ενέργειας που είχε συνδιοργανώτρια την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...