Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2013

Τζένη Βάνου: «Άγγελοι με έσωσαν από τον βέβαιο θάνατο»

 «Δεν θα ζούσα αυτή τη στιγμή, αν δεν με αγκάλιαζαν και δεν με φιλοξενούσαν όλοι αυτοί οι άνθρωποι...» δηλώνει η Τζένη Βάνου η οποία αντιμετώπισε ένα σημαντικό πρόβλημα υγείας.


Η τραγουδίστρια είχε πρόβλημα στον λάρυγγα και κάποιος στενός της φίλος, της συνέστησε να επισκεφτεί τον διακεκριμένο καθηγητή χειρουργό Σπύρο Παπασπύρου:

 «Το πρώτο πράγμα που είπα τηλεφωνώντας στον κύριο Παπασπύρου ήταν ότι ασφάλειά μου είναι ο ΕΟΠΠΥ και πως δεν είχα τη δυνατότητα να τον πληρώσω. “Ελάτε από δω να σας εξετάσω” μου απάντησε με πολλή ευγένεια και αγάπη» είπε στην Espresso και συνέχισε: «Πράγματι, πήγα στο ιατρείο του, με εξέτασε δωρεάν με τα τελευταίου τύπου μηχανήματα που διαθέτει και μου είπε: “Πρέπει αμέσως να χειρουργηθείτε”. Εγώ πάλι του εξήγησα ότι δεν μπορώ να πληρώσω ιδιωτικό νοσοκομείο κι εκείνος σε δύο κιόλας μέρες με ενημέρωσε από το νοσοκομείο “Υγεία”, στο οποίο χειρουργεί, ότι αποφάσισε να μου προσφέρει όλα τα έξοδα της επέμβασης, τιμής ένεκεν! Συγκινήθηκα τόσο πολύ από τη στάση αυτών των ανθρώπων που με έπιασαν τα κλάματα. Γιατί η αλήθεια είναι πως αυτοί ήταν τελικά οι... άγγελοί μου, χωρίς αυτούς θα είχα πεθάνει! Και μόνο ότι μπορώ και μιλάω είναι για εμένα πάρα πολύ σημαντικό» συνεχίζει. «Προλάβαμε έναν καρκίνο που απείχε ελάχιστα χιλιοστά από τις φωνητικές μου χορδές. Καταλαβαίνετε ότι αν δεν είχα τη μεγάλη τύχη και ευλογία από τον Θεό να χειρουργηθώ με τη μέθοδο της ρομποτικής, υπήρχε κίνδυνος για τον λάρυγγά μου... Γι ΄αυτό λοιπόν από τα βάθη της ψυχής μου θέλω να ευχαριστήσω τον γιατρό μου και όλους τους συνεργάτες, αλλά και τη διοίκηση του νοσοκομείου. Να τους έχει ο Θεός καλά!».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...