Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2013

Σταμάτης Μαλέλης: "Είχα καταλάβει πως πεθαίνω. Έπαθα έμφραγμα...Περίμενα μόνος το ασθενοφόρο"

Ο Νοέμβριος του 2012 ήταν ο μήνας που του άλλαξε τη ζωή. Η είδηση πως ο Σταμάτης Μαλέλης έπαθε έμφραγμα έκανε αμέσως το γύρο του διαδικτύου. Η κατάσταση του ήταν αρκετά σοβαρή, όμως, σήμερα, 10 μήνες μετά την περιπέτειά του, ο ίδιος δηλώνει πιο δυνατός από ποτέ, μιλώντας στο περιοδικό People.


"Κατέβηκα μόνος μου από τον τρίτο όροφο, όπου μένω και περίμενα το ασθενοφόρο. Είχα τις αισθήσεις μου, αλλά κατάλαβα πως είχα πάθει έμφραγμα. Η καρδιά μου χτυπούσε περίεργα, είχα έναν φοβερό πόνο στο στομάχι και στο στήθος. Το αντιμετώπισα μόνος μου. Δυστυχώς, η κατάσταση ήταν πολύ σοβαρή, με αποτέλεσμα να μείνω για δεκαπέντε μέρες στην εντατική. Οι γιατροί φοβήθηκαν, αλλά τώρα είμαι πιο δυνατός από ποτέ. Πλέον, έχω σταματήσει το κάπνισμα και άλλαξα τη ζωή μου. Αισθάνομαι όπως ήμουν πριν από είκοσι χρόνια. Έχουν υπάρξει μέρες που δουλεύω δεκατέσσερις ώρες στο ΣΚΑΪ. Πριν το έμφραγμα δεν θα το άντεχα. Τώρα αντέχω τα πάντα" εξομολογείται. 

"Ως άνθρωπος είμαι πολύ ευαίσθητος και θέλω να κάνω τον κόσμο καλύτερο. Να αγκαλιαστούμε. Μετά το καρδιακό επεισόδιο, σκέφτηκα πως έφτασα στο θάνατο, ξαναζω και αυτή τη φορά δεν πρέπει να κάνω συμβιβασμούς, αλλά το όνειρό μου" καταλήγει.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...