Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

Γωγώ Μαστροκώστα: Αν δεν φοβόμουν, θα έκανα πλαστική επέμβαση


«Tο σώμα μου είναι καλύτερο, είμαι σε πιο καλή φυσική κατάσταση. Κι αν καταφέρω να χάσω άλλα δύο με τρία κιλά, θα νιώθω ακόμα πιο όμορφα, γιατί δε σου κρύβω ότι δεν είναι από τους ανθρώπους που δεν μπαίνουν εύκολα σε πρόγραμμα»


Για τα κιλά που έχασε, το πρόγραμμα της διατροφής της, αλλά μίλησε τον ρόλο που παίζει η γυμναστική στη ζωή της μίλησε η Γωγώ Μαστροκώστα σε εβδομαδιαίο περιοδικό.


«Να ‘ναι καλά το Dancing with the stars. Και το λέω αυτό γιατί, αν και δεν συμμετείχα σε πολλά lives, το παιχνίδι με έβαλε στη διαδικασία να ασχοληθώ περισσότερο με τη φυσική μου κατάσταση και τον εαυτό μου. Μπήκα σε ένα πιο σωστό πρόγραμμα. Είπα ότι αφού βγαίνω στην τηλεόραση έπειτα από πολλά χρόνια, θα πρέπει να προσέξω περισσότερο κάποια πράγματα. Άρχισα να ασκούμαι και να φροντίζω πιο πολύ την διατροφή μου» παραδέχτηκε.

Αναφορικά με το πρόγραμμα της διατροφής της, η Γωγώ Μαστροκώστα είπε: «Έκανα για δύο μήνες την τυπική διατροφή που πρέπει να ακολουθήσει κανείς για να χάσει κιλά. Έτρωγα σαλάτες, ψάρια, άπαχο κρέας και φρούτα, ενώ έκοψα τα γαλακτοκομικά. Για εμένα η γυμναστική παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Φυσικά πρέπει να προσέχει κανείς και την δίαιτά, αλλά χρειάζεται και άσκηση. Η αλήθεια είναι ότι έχω αδυναμία στο καλό φαγητό. Δεν μπορώ να κρατηθώ, αν δω κάτι που μου αρέσει, θα το φάω. Όμως με λίγη άσκησή είναι πιο εύκολο να παραμείνεις στα κιλά σου ή ακόμα και να αδυνατίσεις».

Αποκάλυψε ακόμα ότι τους τελευταίους μήνες «δεν έχασα τόσο κιλά – τρία με τέσσερα μόνο – όσο πολλούς πόντους. Κυρίως με τη γυμναστική. Το σώμα μαζεύει με την άσκηση και μπορεί τα κιλά που χάνεις να μην είναι πολλά, αλλά το αποτέλεσμα να είναι εντυπωσιακό λόγω απώλειας πόντων».

Φυσικά, η αλλαγή αυτή στο σώμα της είχε αντίκτυπο και στη ψυχολογία της: «Εννοείται ότι αισθάνομαι μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση. Το σώμα μου είναι καλύτερο, είμαι σε πιο καλή φυσική κατάσταση. Κι αν καταφέρω να χάσω άλλα δύο με τρία κιλά, θα νιώθω ακόμα πιο όμορφα, γιατί δε σου κρύβω ότι δεν είναι από τους ανθρώπους που δεν μπαίνουν εύκολα σε πρόγραμμα», είπε η Γωγώ Μαστροκώστα στο περιοδικό «ΕΓΩ! Weekly»: «Εννοείται ότι έχω ανασφάλειες. Ποια γυναίκα δεν έχει διάφορα θέματα με την εικόνα της, όσο όμορφη κι αν είναι υπάρχει καμιά που να νιώθει τέλεια;».

Τέλος, η Γωγώ Μαστροκώστα αναφέρθηκε στο ενδεχόμενο μιας αισθητικής επέμβασης: «Αν δε φοβόμουν, θα το τολμούσα. Απλώς πιστεύω ότι στο πρόσωπο είναι παρακινδυνευμένο να κάνεις οτιδήποτε, γιατί είναι μεγάλο το ρίσκο να μην πάει κάτι καλά. Είμαι υπέρ των αισθητικών επεμβάσεων, αλλά έχω αυτή την φοβία».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...