Κυριακή 16 Μαρτίου 2014

Λένα Μαντά: «Το θάνατο τον σκέφτηκα απ’ την πρώτη στιγμή που άκουσα τη λέξη καρκίνος»

Η Λένα Μαντά πέρασε μια δύσκολη περιπέτεια με την υγεία της και σε συνέντευξή της εξομολογήθηκε ότι φοβήθηκε μήπως πεθάνει.


«Το θάνατο τον σκέφτηκα απ' την πρώτη στιγμή που άκουσα τη λέξη καρκίνος. Θυμάμαι ήταν Μάρτιος όταν ξεκίνησαν οι θεραπείες και όταν χρειάστηκε να κατεβάσω τα καλοκαιρινά για να ανεβάσω τα χειμερινά πέρασε απ' το μυαλό "Θα ζω άραγε να ξανακατεβάσω χειμωνιάτικα;". Είναι σκέψεις που τις κάνεις και που είναι ανθρώπινες. Έκλαψα, στεναχωρέθηκα, λυπήθηκα και δεν σου κρύβω πως εκείνο που με έριξε απίστευτα ήταν όταν χρειάστηκε να ξυρίσω το κεφάλι μου». 


Και συνέχισε μιλώντας στο περιοδικό «Omikron»: «Μα είναι η θηλυκότητα μιας γυναίκας τα μαλλιά της. Η απώλειά τους, επειδή είναι μαζική και άμεση, είναι σοκαριστική. Στις 10 μέρες των χημειοθεραπειών άρχισαν να πέφτουν. Είπα όμως ότι δεν θα κάτσω να δω το τέλος. Πήρα την ξυριστική μηχανή και τα ξύρισα μια και έξω και έβαλα σκουφάκι. Δεν ήθελα να με πάρει άλλο από κάτω. Γι' αυτό ντυνόμουν, βαφόμουν, έβαζα τα σκουλαρίκια μου λες και θα πήγαινα θέατρο και πήγαινα στο γιατρό». Μετά από αυτή την περιπέτεια τι συνειδητοποίησε; «Μετά απ' αυτή την περιπέτεια κατάλαβα ότι η ζωή είναι μικρή για να είναι θλιβερή. Κακά τα ψέματα, άνθρωπος χωρίς αρρώστια δεν νοείται. Ευτυχώς πέρασα κάτι που αντιμετωπίζεται. Συνεχίζω να έχω τον άντρα μου, να καμαρώνω το σπίτι μου, τα παιδιά μου, να έχω τις συνήθειές μου - δεν μπορώ να τα αναιρέσω όλα αυτά επειδή είχα ένα λέμφωμα ή επειδή έπεσαν τα μαλλιά μου. Έτσι είναι η ζωή. Ακόμα για εμάς της βασίλισσες!».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...