Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

"Έχω πάρει χάπια, έχω κόψει φλέβες, έχω τρέξει σε αυτοκίνητο για να αυτοκτονήσω"...

Η Δήμητρα Παπαδήμα μιλάει σε συνέντευξη της για τις νεανικές τρέλες που έκανε, την εποχή που κάθε άνθρωπος νιώθει ανίκητος μπροστά στο... θάνατο και γι΄αυτό ακριβώς τον πλησιάζει, περιγράφοντας κάποιες ακραίες της συμπεριφορές για τον έρωτα.

Στην εκπομπή της Ιωάννας Λίλλη «Όλα Καλά» η σύζυγος του Γιάννη Μποσταντζόγλου και συγγραφέας αφόπλισε την παρουσιάστρια όταν της είπε: «Εγώ έχω πάρει χάπια, έχω κόψει φλέβες, έχω τρέξει σε αυτοκίνητο για να αυτοκτονήσω, όλα τα έχω κάνει», και όλα αυτά επειδή ήταν ερωτευμένη. Τόνισε πάντως πως αυτά έγιναν όταν ήταν πολύ νέα και το αίμα της έβραζε. Γι΄αυτό έχει αρχίσει την κατήχηση στην κόρη της Θαλασσινή να είναι πολύ χαλαρή στις σχέσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...