Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

Χειμωνέτος: Ζητώ συγγνώμη στην αδελφή μου

"Ζητώ δημόσια συγγνώμη στην αδελφή μου, για τον πλειστηριασμό του πατρικού μας" δήλωσε ο Γιώργος Χειμωνέτος στο περιοδικό "ΕΓΩ! Weekly".


"Ήταν σοκαριστικός ο πλειστηριασμός του πατρικού μου στη Ρόδο. Ήθελα να το σώσω. Μίλησα με τους ανθρώπους της τράπεζας, προσπάθησα να πετύχω ένα διακανονισμό, αλλά για κάποιο λόγο ήταν ανένδοτοι στην απόφασή του να βγάλουν το σπίτι σε πλειστηριασμό. Χρησιμοποίησα όλα τα ένδικα μέσα για να το σταματήσω. Έκανα ασφαλιστικά μέτρα ξοδεύοντας πολλά χρήματα για τη διαδικασία, γιατί ήταν η πρώτη μου κατοικία" αποκάλυψε. 


"Δεν ήμουν παρών στον πλειστηριασμό. Το πέρασε η αδελφή μου και της ζητώ δημόσια συγγνώμη. Στεναχωρήθηκα πολύ γιατί ήταν το πατρικό μου και ήθελα να διασωθεί στη μνήμη των γονιών μου" συμπλήρωσε.



Πηγή: EΓΩ! Weekly

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...