Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2013

Λουλούδια έστειλε ο Σάββας Γκέντσογλου στην Αγγελική Ηλιάδη


«Χρόνια πολλά στον άγγελο της ζωής μου...» έγραψε στην κάρτα ο ποδοσφαιριστής


Τα γενέθλιά της γιόρτασε η Αγγελική Ηλιάδη και μιας και δεν ήταν λίγοι οι διαδικτυακοί της φίλοι και followers που της ευχήθηκαν, η τραγουδίστρια είπε το δικό της ευχαριστώ, αναρτώντας στον προσωπικό της λογαριασμό στο Ιnstagram μια φωτογραφία της στο κρεβάτι χωρίς ίχνος μακιγιάζ: 

«Είμαι ευγνώμων... για ολα όσα μου έχουν δοθεί... για τον γιο μου... το θαύμα της ζωής μου...τον άνθρωπό μου... την ευτυχία μου... την μητέρα μου και τον πατέρα μου... την δύναμη μου... και για όλα τα όμορφα που έρχονται!!!!», έγραψε αρχικά η τραγουδίστρια.

Στη συνέχεια, ανέβασε και μία… λουλουδάτη φωτογραφία! Ήταν η ανθοδέσμη που της έστειλε ο σύντροφός της, Σάββα Γκέντσογλου. Μάλιστα, είχε αφήσει και την κάρτα που της είχε γράψει ο νεαρός ποδοσφαιριστής, όπου και της έγραφε: «Χρόνια πολλά στον άγγελο της ζωής μου... Εύχομαι πάντα να είσαι χαμογελαστή κι ευτυχισμένη... Σ\' αγαπώ!!! Σάββας...»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...