Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

Ελισάβετ Κωνσταντινίδου: Μιλά για την κόρη της, που σπουδάζει στην Θεσσαλονίκη

Η Ελισάβετ Κωνσταντινίδου έχει μία κόρη, που αυτό το διάστημα βρίσκεται στην συμπρωτεύουσα και σπουδάζει.


"Μου λείπει πολύ. Ξεχνιέται, δεν με παίρνει τηλέφωνο και εγώ θέλω να γυρίσει πίσω, να την πιάσω, να τη μυρίσω. Ο απογαλακτισμός είναι καλός για εκείνη - δεν είναι για τη μάνα. Η μάνα θέλει το παιδί κοντά της - η Ελληνίδα μάνα τουλάχιστον. Σκέψου ότι ακόμα η μάνα μου μέχρι σήμερα λέει «τα μωρά μου».

 Το παιδί μου έχει μια πολύ ισχυρή προσωπικότητα, είναι ένα πολύ ανεξάρτητο άτομο και την αφήνω να κάνει αυτό που θέλει. Αλλά, αν με ρωτάς, όχι δεν ήθελα να φύγει" λέει χαρακτηριστικά για την κόρη της στο περιοδικό Down Town της Κύπρου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...