Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013

Κατερίνα Καινούργιου: «Ο Βασίλης είναι η πιο σοβαρή σχέση της ζωής μου»


Η Κατερίνα Καινούργιου είναι καλά, το λέει, και αυτό φαίνεται. Η γνωστή παρουσιάστρια βρέθηκε στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη και μίλησε, εκτός των άλλων, και για τη σχέση της με τον επιχειρηματία, Βασίλη Σταθοκωστόπουλο.

«Καλά είμαι! Γιατί εσύ με έχεις πετύχει σε φάσεις που δεν ήμουν καλά...» είπε η γνωστή παρουσιάστρια.

Η Ελένη Μενεγάκη πάντως αναφέρθηκε στη νέα σχέση της Κατερίνας Καινούργιου, η οποία συμπλήρωσε: «Δεν έχω κρύψει πως είμαι σε μια σχέση και περνάω όμορφα. Όντως συζώ με τον άνθρωπό μου. Στην αρχή οι γονείς μου δεν το πήραν πολύ καλά. Εντάξει, ο πατέρας μου ακόμα δεν το έχει πιστέψει... Στη ζωή μου είναι η πρώτη φορά που μένω με τον άνθρωπό μου και είναι πάρα πολύ ωραίο».

Όσο για τους λόγους που θεωρεί ότι η συγκεκριμένη σχέση της έχει μια πιο σοβαρή εξέλιξη σε σχέση με παλαιότερους δεσμούς της, η Κατερίνα Καινούργιου ανέφερε: «Ελένη μου, μεγαλώνω. Ωριμάζω και το νιώθω αυτό. Όσο περνούν τα χρόνια, είμαι άλλος άνθρωπος. Ήρθα κοριτσάκι στον Alpha και γίνομαι γυναίκα σιγά σιγά», είπε. Και πρόσθεσε: «Στην αρχή, ειδικά όταν βγήκα μπροστά στις κάμερες και άρχισα να βγαίνω (τα βράδια), να έχω προσωπική ζωή και να φλερτάρω, τα χειριζόμουν όλα λάθος. Πριν πω ή κάνω το οτιδήποτε, δεν σκεφτόμουν καθόλου».

«Τον αγαπημένο μου τον λένε Βασίλη και είναι πολύ καλό παιδί» είπε η Κατερίνα Καινούργιου, ενώ όταν η Ελένη Μενεγάκη της ζήτησε να της αποκαλύψει τα στοιχεία που τη γοήτευσαν σε εκείνον, ανέφερε: «Είναι ένας άνθρωπος που- μέχρι στιγμής και χτύπα ξύλο- με ολοκληρώνει και περνάω πάρα πολύ όμορφα. Εγώ όταν ερωτεύομαι, το κάνω με την πρώτη ματιά. Βέβαια, είναι πολύ σημαντικό να σε σέβεται ο άλλος. Να υπάρχει χώρος και χρόνος για τον καθένα. Πλέον είμαι πιεστική σε περιορισμένο βαθμό...».

Στη συνέχεια, η Κατερίνα Καινούργιου συμπλήρωσε: «Ο Βασίλης είναι η πιο σοβαρή σχέση της ζωής μου. Σου είπα και πριν ότι συζώ. Επίσης, θέλω να ξεκαθαρίσω κάτι, επειδή έχω κατηγορηθεί πως μιλάω δημοσίως για τη σχέση μου. Πρώτη φορά μιλάω για αυτή τη σχέση, σήμερα σε σένα. Έχω πει απλά από την αρχή ότι είμαι καλά και ερωτευμένη. Θα βγω με τον άνθρωπό μου, δεν θα κρυφτώ», είπε χαρακτηριστικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...