Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2013

Ο Γκρεγκ Λουγκάνις παντρεύτηκε τον αγαπημένο του!


Σε μία ρομαντική τελετή παντρεύτηκε χθες στο Μαλιμπού τον αγαπημένο του ο Γκρεγκ Λουγκάνις.


Ο θρύλος των καταδύσεων και ολυμπιονίκης ο οποίος είχε παραδεχθεί δημόσια ότι είναι ομοφυλόφιλος και ότι πάσχει από το Aids, παντρεύτηκε τον σύντροφό του Τζόνι Χάιλοτ και οι δυο τους αντάλλαξαν όρκους αιώνιας αγάπης και πίστης ενώπιον 160 προσκεκλημένων. 


Η σχέση τους ξεκίνησε πέρυσι όταν γνωρίστηκαν μέσω site γνωριμιών. Ένα χρόνο μετά αρραβωνιάστηκαν και χθες τελικά η σχέση τους είχε ευτυχή κατάληξη με τον γάμο τους!


«Δεν περίμενα ποτέ ότι θα ερχόταν αυτή η μέρα. Από μικρός, όταν μίλησα ανοιχτά στη μαμά μου για μένα, αυτό ήταν το μεγαλύτερο άγχος της. Φοβόταν ότι μεγαλώνοντας θα είχα μια μοναχική ζωή. Πάντα ήθελε να έχω κάποιον να με προστατεύει και τώρα, καθώς στην Καλιφόρνια νομιμοποιήθηκαν οι γάμοι ομορφυλόφιλων, έχω βρει κάποιον που είναι ο πραγματικός έρωτας της ζωής μου και η αδελφή ψυχή μου, είμαι πολύ ευγνώμων και είμαι σίγουρος ότι η μαμά μου θα χαμογελάει» είχε δηλώσει στο people ο ίδιος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...