Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013

VIDEO - H Γερμανού μιλούσε με τον Βρεττό, η Αραβανή καθόταν στην γωνία και η… πλάκα του Λιάγκα!


Η Ναταλία Γερμανού βρέθηκε χθες στην παρουσίαση προγράμματος του Ant1 και σχολίασαν την εμφάνισή της!

Η Σάσα Σταμάτη αποκάλυψε στην εκπομπή «Το πρωινό» ότι είδε την παρουσιάστρια να μιλά με τον πρώην της Ηλία Βρεττό και η σύντροφός του, Ευαγγελία Αραβανή καθόταν λίγο πιο εκεί, στην γωνία! Με αφορμή αυτό το συμβάν ο Γιώργος Λιάγκας είπε στους συνεργάτες του μια πλάκα που έκανε στην Ναταλία το καλοκαίρι! Ο παρουσιαστής «έκανε» τον Μάνο Ιωάννου στο τηλέφωνο! Ο Γιώργος είπε: «Είναι μια μέρα που είμαι σε ένα πάρκινγκ σκαφών και ο Μάνος ήθελε να αγοράσει ένα σκάφος. Χτυπά το τηλέφωνο του Μάνου και το σηκώνω εγώ και της λέω «Έλα μωρό μου» και μου λέει «ποιος είναι» και της λέω «δεν με γνώρισες;» και με ρωτούσε ποιος είναι και άρχισε να μου λέει όλους τους φίλους του Μάνου... πέντε λεπτά της "έβγαλα την παναγία"... Όλο το καλοκαίρι την βγάλανε σε μια βάρκα! Μανταλένα η Ναταλία»!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...