Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2013

Δάντης: “Το My Number One” είναι δικό μου”!

Διαβάστε όλα όσα λέει για τη δικαστική διαμάχη με τον Μάνο Ψαλτάκη


Η είδηση έπεσε σαν βόμβα την προηγούμενη εβδομάδα… Η σύνθεση του τραγουδιού που κέρδισε το 2005 το μουσικό διαγωνισμό, του «My number one», ανήκει στον Μάνο Ψαλτάκη, σύμφωνα με την απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου και όχι στον Χρήστο Δάντη. Ο θόρυβος που ακολούθησε ήταν τόσο μεγάλος που έφτασε μέχρι την EBU.

Ο ίδιος ο Χρήστος Δάντης μιλάει σήμερα στο περιοδικό ΟΚ! και έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον τα όσα λέει…

Ενημερώθηκες για τη νέα δικαστική απόφαση που αναγνωρίζει ότι η σύνθεση του My Number One ανήκει στον Μάνο Ψαλτάκη;

Δεν είμαι πλήρως ενήμερος γιατί δεν έχω την απόφαση στα χέρια μου. αυτή η μάχη δεν έχει τελειώσει. Είναι η πρώτη δικαστική απόφαση και τη σέβομαι, αλλά έχω το δικαίωμα να ασκήσω έφεση και θα το κάνω. Το τραγούδι είναι αναμφισβήτητα δικό μου.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...