Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

Σοκ! Γνωστό μοντέλο στο νοσοκομείο μετά από ξυλοδαρμό

Κανείς δεν μπορούσε να φανταστεί ότι ο έρωτας αυτός που έχει απασχολήσει τον τελευταίους 2 περίπου μήνες τη showbiz θα είχε μια τέτοια δημοσιότητα.

Απίστευτο και όμως συνέβη και αυτό....

Ξημερώματα Κυριακής και το όμορφο μοντέλο ΒΑΛΕΝΤΙΝΑ ΤΣΕΠΑΝΟΥ διασκέδαζε με την παρέα του σε ένα από τα clubs της πόλης. Η ΒΑΛΕΝΤΙΝΑ ΤΣΕΠΑΝΟΥ, φίλη του ποδοσφαιριστή του Ολυμπιακού Τζιμπούρ, αποφασίζει να φύγει από το μαγαζί. Χαιρετάει τους φίλους της και κατευθύνεται προς το αυτοκίνητο της, το οποίο έχει παρκάρει σε ένα στενό στο Γκάζι.

Ξαφνικά ένας άγνωστος την πλησιάζει, την τραβάει άγρια από το χέρι και με δύναμη την πετάει στο πεζοδρόμιο. Η ΒΑΛΕΝΤΙΝΑ ΤΣΕΠΑΝΟΥ πέφτει και χτυπάει το κεφάλι της. Λίγο πριν λιποθυμήσει εκείνος, ο άγνωστος άντρας , γνωρίζοντας ότι ακόμη έχει τις αισθήσεις της, της λέει: «Αυτό το χρωστάμε στον γκόμενο σου».

Το όμορφο μοντέλο το βρήκε λιπόθυμο στο δρόμο μια φίλη της μερικά λεπτά μετά το περιστατικό.

Η ΒΑΛΕΝΤΙΝΑ ΤΣΕΠΑΝΟΥ δηλώνει :  «Φοβήθηκα μήπως είχα εσωτερική αιμορραγία. Με πήγε η φίλη μου στο Metropolitan και έκανα εξετάσεις. Οι γιατροί με βεβαίωσαν ότι είμαι καλά και τώρα είμαι σπίτι μου». Σε ερώτηση μας αν είχε δεχτεί απειλές για τη ζωή της η Β.Τ μας απάντησε: «Με απειλούσαν παλιά, αλλά δεν έδινα σημασία. Μετά από αυτό που συνέβη εχθές όμως φοβήθηκα πολύ και για αυτό έχω πάρει τα μέτρα μου. Από σήμερα θα έχω παντού έναν άνθρωπο δίπλα μου για να με προσέχει!»

Η Βαλεντίνα κατάγεται από τη Μολδαβία, είναι μοντέλο και γυμνάστρια, την πρωτογνωρίσαμε στην πρωινή εκπομπή του Mega «Όμορφος κόσμος» και τώρα συνεργάζεται με την Ελένη Μενεγάκη στην εκπομπή της. Επίσης, είναι πρώην Μις Γιανγκ.

Aποτελεί τον νέο έρωτα του Ραφίκ Τζιμπούρ, με τον Αλγερινό να την γνωρίζει λίγο καιρό πριν, όταν πρωτοτραυματίστηκε. Τουλάχιστον είχε τελειώσει το ραμαζάνι…


Τώρα η Βαλεντίνα βρίσκεται στην αγκαλιά του «τρομοκράτη», με τον επιθετικό του Ολυμπιακού να έχει πλέον κάθε λόγο να «πετάει» στο γήπεδο…
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...