Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2013

Γνωστή ηθοποιός: «Στην προηγούμενη ζωή μπορεί να ήμουν ομοφυλόφιλος άνδρας»


Η νεαρή ηθοποιός είπε πως ίσως σε μια άλλη ζωή να ήταν ομοφυλόφιλος άνδρας: 

«Στην τελευταία μου ζωή πρέπει να ήμουν άντρας. Έχω πολλά αντρικά στοιχεία. Στη ζωή μου δεν υπάρχει το γκρι. Μπορεί να αναλύω τα πράγματα, όπως ίσως κάνουν οι γυναίκες, αλλά για μένα κάτι είναι μαύρο ή άσπρο. Εκτός αυτού αισθάνομαι πιο άνετα σε παρέες αντρών, παρά γυναικών, και έχω πολλούς φίλους που είναι γκέι. Είναι πολύ πιθανό στην προηγούμενη ζωή μου να ήμουν ομοφυλόφιλος. Είναι κάτι που έχω σκεφτεί πολλές φορές».

Σε μια άλλη ζωή, λέει η Τόνια Σωτηροπούλου, πιθανά να έχει συναντήσει και τον σύντροφό της: «Είναι πιθανό, γιατί έχουμε πολλά κοινά στοιχεία. Βλέπω συμπεριφορές πάνω του ή αντιδράσεις που αναγνωρίζω. Μοιάζουμε αρκετά ως χαρακτήρες και θαυμάζω πράγματα πάνω του, που έχω κι εγώ, όπως είναι για παράδειγμα η προσήλωση στον στόχο. Ο Δημήτρης πατάει γερά στα πόδια του. Και παρόλο που έχει καταφέρει πολλά πράγματα, έχει πολύ γήινο μυαλό».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...