Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

Η «στρατιωτική ζωή» της Κάτιας Δανδουλάκη

Παραδέχεται πως δεν έχει οικονομική άνεση


Η Κάτια Δανδουλάκη μίλησε στο περιοδικό «MY tv» για θέατρο και τηλεόραση αλλά ακόμα αναφέρθηκε και σε πιο προσωπικά θέματα. Η ηθοποιός μίλησε για  τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει στα οικονομικά της, αλλά ακόμα δεν δίστασε να αποκαλύψει τι είναι αυτό που της έχει λείψει από την καθημερινότητά της.
   
Την ηθοποιό φέτος θα την βλέπουμε πολύ συχνά στους τηλεοπτικούς μας δεκτές αφού για την καθημερινή σειρά του ΑΝΤ1, «Βαλς με 12 θεούς» στην οποία και πρωταγωνιστεί, η ηθοποιός δήλωσε: «Ο δεύτερος κύκλος ξεκινάει πολύ δυναμικά. Οι εκπλήξεις θα έρχονται η μία μετά την άλλη!».
   
Η Κάτια Δανδουλάκη ακόμα συμπλήρωσε για την τηλεοπτική σειρά του Mega με τίτλο «Το σπίτι της Έμμας», στην οποία θα πρωταγωνιστεί μαζί με τον Γιάννη Μπέζο, πως: «Χάρηκα πολύ με αυτή την πρόταση γιατί ουδέποτε έχω βρεθεί με τον Γιάννη Μπέζο, ούτε στο θέατρο ούτε στην τηλεόραση. Να, όμως, που φέτος ήρθε κι έδεσε. Θα παίξω για πρώτη φορά σε μια καθαρόαιμη κωμωδία. Αισθάνομαι σαν να ανοίγω μια καινούργια σελίδα στη ζωή μου».
   
Η ηθοποιός παραδέχτηκε ακόμα πως ένας από τους λόγους που συνεχίζει να παίζει είναι πως δεν είναι άνετη οικονομικά και δεν δίστασε να δηλώσει:  «Δεν αντέχω άλλο τη ζωή στους τέσσερις τοίχους. Φαίνεται πολύ περίεργο στον κόσμο ένας άνθρωπος σαν κι εμένα να μην έχει οικονομική άνεση. Υπενθυμίζω όμως ότι είχα και μια θεατρική επιχείρηση. Θα ήθελα όμως να χαρώ τη ζωή, την ανθρώπινη ζωή. Έχω ζήσει πάρα πολύ στρατιωτικά στη ζωή μου».
   
Τέλος μοιράστηκε με τον κόσμο τι της έχει λείψει περισσότερο στην ζωή της και αποκάλυψε πως: «Να βάλω τις παντόφλες και να δω ένα έργο στην τηλεόραση, να βγάλω τις παντόφλες, να ντυθώ και να πάω ένα σινεμά, να πάω να πιω καφέ στην Πλάκα, να “μυρίσω” την αγορά. Δεν το έχω κάνει από τότε που ήμουν 18 χρόνων. Θυμάμαι πως όταν ζούσε ο άντρας μου, ο Μάριος Πλωρίτης, πήγαμε με μια φίλη μου να πιούμε καφέ στην Αιόλου, γιατί κάτι ψάχναμε να βρούμε για το θέατρο πάλι. Μας πήρε το μεσημέρι, κάτσαμε εκεί σε μία ταβέρνα να φάμε και μετά ήπιαμε κι έναν καφέ. Όταν γύρισα, με ρώτησε ο σύζυγός μου αν ταλαιπωρήθηκα και του είπα ότι πέρασα φανταστικά, υπέροχα! Και μου είπε: “Παιδί μου, με αυτό είσαι ευτυχισμένη;”».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...