Πέμπτη 22 Αυγούστου 2013

Victoria Beckham: « Θέλω να αποκτήσω μια αυτοκρατορία»

"Δεν θέλω σήμερα να δείχνω σαν να είμαι 25 χρόνων. Είμαι 39. Και δεν έχω κανένα θέμα με την ηλικία μου"


Για το περιοδικό «tmagazine» των «New York Times» φωτογραφήθηκε η Victoria Beckham, η οποία μίλησε για τη μόδα, την ηλικία της αλλά και το ότι θα ήθελε στο μέλλον να αποκτήσει μια αυτοκρατορία:

«Δεν θέλω σήμερα να δείχνω σαν να είμαι 25 χρόνων. Είμαι 39. Και δεν έχω κανένα θέμα με την ηλικία μου. Οσο για την οικογένειά μου, αυτή είναι η προτεραιότητά μου. Δεν το βλέπουμε με τον David όλο αυτό σαν ένα μεγάλο brand. Ο,τι γίνεται γίνεται φυσικά. Από την άλλη θα ήθελα να δημιουργήσω όμορφα ρούχα, καλής ποιότητας ρούχα, που να θέλω να τα φορέσω. Και θέλω να δημιουργήσω και όμορφες τσάντες, επειδή δεν βρίσκω τις σωστές τσάντες που θέλω να έχω. Ούτε τα κατάλληλα γυαλιά ηλίου βρίσκω. Ετσι αποφάσισα να λανσάρω τα δικά μου γυαλιά. Θέλω πιο πολλά και ακόμα πιο πολλά. Θέλω να αποκτήσω μια αυτοκρατορία».


Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...