Τετάρτη 21 Αυγούστου 2013

Θωμαή Απέργη: Γιατί πληγώθηκε στην αρχή της καριέρας της

«Είμαι περήφανη που ρίσκαρα και τόλμησα ειδικά τώρα, που βρίσκομαι στην αρχή της καριέρας μου», λέει η τραγουδίστρια.


Για τις κριτικές που δέχτηκε στην αρχή της καριέρας της αλλά και για το πώς τις αντιμετώπισε, μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξη της, η Θωμαή Απέργη. Η τραγουδίστρια αποκάλυψε πως ναι μεν πληγώθηκε αλλά στην πορεία βρήκε το μυστικό, ώστε να μην την αγγίζουν οι άσχημες κριτικές. Ακόμη μιλάει για την οικογένεια της και για το πως οι δικοί της άνθρωποι αντιμετωπίζουν τα αρνητικά δημοσιεύματα για την ίδια.

«Όταν εκτίθεσαι, δέχεσαι κριτικές παντός τύπου. Είμαι περήφανη που ρίσκαρα και τόλμησα ειδικά τώρα, που βρίσκομαι στην αρχή της καριέρας μου», λέει η τραγουδίστρια στο Tv glam και συμπληρώνει: «Στην αρχή πληγώθηκα αλλά μετά κατάλαβα ότι όλα είναι μέσα στο πρόγραμμα και τα καλά και τα κακά. Όσο πιο προσηλωμένη είμαι στον καλλιτεχνικό μου στόχο τόσο πιο δύσκολα με αγγίζουν κριτικές και σχόλια. Όσον αφορά στην οικογένεια μου, δεν αγχώθηκα, οι δικοί μου άνθρωποι με ξέρουν, συμπάσχουν στα καλά και στα κακά και είναι σίγουροι για μένα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...