Παρασκευή 5 Ιουλίου 2013

Μπέσυ Μάλφα: «Θα μπορούσα να καθαρίσω σπίτια»


Η Μπέσυ Μάλφα μίλησε στο περιοδικό «ΕΓΩ» για τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζει και δεν δίστασε να... παραδεχτεί πως αν δεν έβρισκε δουλειά στην τηλεόραση ή στο θέατρο θα μπορούσε να καθαρίσει και σπίτια για να ζήσει την οικογένεια της.

Η ίδια είπε χαρακτηριστικά: «Θα κάνω τα πάντα για να ζήσω την οικογένειά μου. Θα μπορούσα να καθαρίσω και σπίτια δεν έχω πρόβλημα. Η δουλειά δεν είναι ντροπή».

Η Μπέσυ Μάλφα μίλησε ακόμα και για το κόμμα της Χρυσής Αυγής και δήλωσε πως: «Ψηφίζουν Χρυσή Αυγή για να πάνε τα καημένα τα παιδάκια-γιατί εγώ τα συμπονώ- να κάνουν τη δουλειά του Έλληνα, που δεν παίρνει το καλάσνικοφ να τα διαλύσει όλα στη Βουλή. Έχεις πρόβλημα Έλληνα πολίτη; Γιατί δεν αγωνίζεσαι; Γιατί περιμένεις από τη Χρυσή Αυγή να το κάνει; Δεν ξέρω τι έχουν κάνει αυτά τα παιδιά. Πιθανώς τα έχουν ντοπάρει, τα έχουν φανατίσει... Τους έχουν κάνει πλύση εγκεφάλου! Θα ήθελα να μην συμβεί αυτό στα παιδιά μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...