Παρασκευή 5 Ιουλίου 2013

Χρήστος Βαλαβανίδης: «Όταν μου έγινε η πρόταση για την διαφήμιση ήμουν στο νοσοκομείο»

Ο Χρήστος Βαλαβανίδης υποδύεται τον «Άγιο Πέτρο» σε διαφήμιση κινητής τηλεφωνίας.

Ο ηθοποιός επέστρεψε στην τηλεόραση έπειτα από αρκετά χρόνια απουσίας και ξαφνιάζει ευχάριστα σε αυτόν τον ρόλο. «Όταν μου έγινε η πρόταση ήμουν στο νοσοκομείο. Είχα υποβληθεί σε εγχείρηση προστάτη, αυτή που κάνουν όλα τα παλικάρια της ηλικίας μου. Αυτός ο ρόλος ήρθε σαν ευλογία σε μια στιγμή που είχα μεγάλη οικονομική ανάγκη», δήλωσε στη real και συνέχισε: «Είμαι συνταξιούχος με όλες τις επιπτώσεις της κρίσης. Όπως στους περισσότερους , έχει κοπεί κατά πολύ η σύνταξή μου. Ήταν μια μεγάλη και ουσιαστική ένεση».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...