Τρίτη 2 Ιουλίου 2013

Νέα εντυπωσιακή φωτογράφηση για την Μακρυπούλια-Σε τι συμφωνεί με τον Γκάντι;

 Για το πόσο κοντά είναι στο να κάνει παιδί μίλησε η Ζέτα Μακρυπούλια στα πλαίσια φωτογράφησης που έκανε για μηνιαίο περιοδικό.


«Φυσικά και θέλω να κάνω παιδί. Πολύ θα το ήθελα. Είναι μια ιδέα με την οποία έχω έρθει κοντά και μου αρέσει. Θα ήθελα όμως να είναι ένας ανεξάρτητος άνθρωπος και να δημιουργήσει κάτι δικό του. Δεν θα ήθελα τα δικά μου στραβά κι απωθημένα να τα πάρει το παιδί. Με άλλα λόγια δεν θα ήθελα έναν κλώνο μου!». Αυτό δήλωσε η δημοφιλής παρουσιάστρια και ηθοποιός στο περιοδικό Celebrity.


Προσθέτοντας, σχετικά με την έννοια της ευτυχίας: «Ο Γκάντι είχε πει ένα πολύ ωραίο για την ευτυχία και θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί του: "Η ευτυχία είναι όταν αυτό που λες, αυτό που σκέφτεσαι και αυτό που πράττεις έρχονται σε απόλυτη αρμονία". Αν και δεν συμβαίνει πάντοτε, όταν γίνεται, τότε ναι, είμαι απόλυτα ευτυχισμένη. Είμαι από τους ανθρώπους που ονειρεύονται να αποκτήσουν ένα σπίτι κάπου εκτός Αθηνών και να ζω εκεί τον περισσότερο χρόνο. Θέλω να είμαι κοντά στη φύση».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...