Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013

H... «πίσω όψη» της Rihanna στο Instagram: «Δώρο» στους fans της


Την πίσω της όψη αποφάσισε  αυτή τη φορά να κάνει δώρο στους  fans της η τραγουδίστρια Rihanna, η οποία ανέβασε μια φωτογραφία από τα οπίσθιά της στο Instagram

Η 26χρονη φόρεσε μαύρες δερμάτινες ψηλές μπότες Prada, ζώνη και το ανάλογο εσώρουχο και πόζαρε στο μπάνιο της.

Όσο για τη μανία της να ανεβάζει τα πάντα στο Instagram, η Rihanna δήλωσε πρόσφατα:

«Ο,τι μου συμβαίνει το ανεβάζω στο Instagram.

Είτε καπνίζω μαριχουάνα, είτε βρίσκομαι σε στριπτιζάδικο, είτε διαβάζω τη Βίβλο, είτε πηγαίνω βόλτα με τον καλύτερο φίλο μου που είναι ο Chris, όλα τα δημοσιεύω.

Όλοι θέλουν να μάθουν για τη ζωή μου και αναρωτιούνται αν είμαι αλκοολική, ναρκομανής, αν είμαι θύμα.

Γι' αυτό έκανα και τατουάζ ένα όπλο που είναι σύμβολο της δύναμης. Για να καταλάβουν όλοι ότι ποτέ δεν θα γίνω θύμα.

Και για αυτό ανεβάζω διάφορες φωτογραφίες. Για να πω εγώ την αλήθεια για τον εαυτό μου».

Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...