Τρίτη 5 Μαρτίου 2013

Κ. Λέχου: Αποκαλύπτει γιατί δεν έχει παντρευτεί ακόμη!


Λίγο πριν την κινηματογραφική πρεμιέρα της ταινίας “Ακάλυπτος” στην οποία και πρωταγωνιστεί η Κατερίνα Λέχου ανοίγει τα χαρτιά της και μιλά για τις ανασφάλειες, τις σχέσεις και το γάμο.

Μιλώντας για τις σχέσεις, η γνωστή ηθοποιός αποκάλυψε στο Celebrity: “Το πιο σημαντικό πράγμα σε μια σχέση είναι η συζήτηση. Ο ψυχίατρος μου κάποτε μου είχε πει ότι τα ζευγάρια που μιλούν μένουν μαζί. Η σιωπή απομακρύνει τους ανθρώπους”.

Γιατί, όμως, δεν έχει πάρει μέχρι στιγμής την απόφαση να παντρευτεί;

“Για \'μένα ο γάμος είναι ένα μυστήριο και όχι μια υπογραφή σε χαρτί. Είναι το μυστήριο που προφανώς φοβήθηκα να εξιχνιάσω κάποια στιγμή. Αλλά ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να γίνει στο μέλλον”, δήλωσε χαρακτηριστικά.

Έχει όμως και η Κατερίνα Λέχου ανασφάλειες;

“Έχω κάνει μεγάλες προσπάθειες για να μειώσω τις ανασφάλειές μου, οι οποίες όμως απέδωσαν καρπούς μετά τα σαράντα μου. Ήταν μια μακρά και επώδυνη διαδικασία. Την έχω κερδίσει την ασφάλειά μου”.

Τέλος, είναι συμβιβασμένη με την ιδέα ότι μεγαλώνει; “Προσπαθώ να το αγκαλιάσω. Το έχω απομυθοποιήσει. Νεότερη υπήρχαν μέρες που ένιωθα χάλι με τον εαυτό μου. Και ήμουν λουλούδι...”

Διάβασε περισσότερα στο Celebrity που κυκλοφορεί!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...