Τρίτη 5 Μαρτίου 2013

«Έχω καταθέσει τις πινακίδες στο αυτοκίνητό μου. Μου έχει μείνει ένα σπίτι όλο κι όλο», δηλώνει ο Πέτρος Φιλιππίδης


Για τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζει μίλησε ο Πέτρος Φιλιππίδης σε συνέντευξη που παραχώρησε σε Κυριακάτικη εφημερίδα.

«Για να μαζέψεις λεφτά, για δέκα ζωές πρέπει να κάνεις ρεμούλες. Άλλες δουλειές τα φέρνουν αυτά τα χρήματα και αποδείχτηκε ποιες. Κι εμείς, όπως βλέπεις, δεν είμαστε φυλακή. Και δεν είμαστε φυλακή γιατί προσπαθούμε ακόμα να διατηρήσουμε αυτά που έχουμε. Ζούσαμε μια καλή ζωή και πληρωνόμασταν καλά». Αυτό δήλωσε ο δημοφιλής πρωταγωνιστής στην Real News.

Διευκρινίζοντας πως «Από το θέατρο, βέβαια, για να το ξεκαθαρίσουμε, δεν γίνεται κανείς πλούσιος, η τηλεόραση έκανε τη διαφορά στα οικονομικά μας. Με δεδομένο ότι δεν είχαμε κάποια εικόνα αυτής της απότομης μεταστροφής του κλίματος, όσο καλό κουμάντο και να έκανες, αν δυο χρόνια μείνεις εκτός τηλεόρασης, τα έτοιμα έχουν φαγωθεί. Για όσους δουλεύουν τα τελευταία χρόνια στην τηλεόραση οι αμοιβές είναι στο μισό και πιο κάτω. Η ψαλίδα μεγάλωσε πάρα πολύ σε σχέση με αυτό που είχαμε συνηθίσει. Άλλος την πατάει σε έναν χρόνο, άλλος μπορεί σε πέντε».

Τέλος, όσον αφορά τον δικό του τρόπο ζωής, δηλώνει «Προσωπικά, ούτε ταξίδια έκανα ποτέ μου, ούτε μεγάλη ζωή. Ένα σπίτι κι ένα αυτοκίνητο έχω όλο κι όλο. Αυτά προσπαθώ να διατηρήσω. Και το αυτοκίνητο μάλιστα όχι. Δεν με ενδιαφέρει. Θα το δώσω. Έχω καταθέσει πινακίδες».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...