Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013

Τι συμβαίνει τελικά με Καινούργιου-Σηφάκη


Η Κατερίνα Καινούργιου βρέθηκε, το βράδυ της Τρίτης, στην παρουσίαση της ιστοσελίδας του Άκη Πετρετζίκη και μεταξύ άλλων μίλησε στην κάμερα της εκπομπής «Πρωινό Mou» για όσα γράφονται κατά καιρούς για την προσωπική της ζωή. 

Η παρουσιάστρια του "Δέστε Τους", έχει δει το όνομά της να συνδέεται με αυτό του ποδοσφαιριστή Μιχάλη Σηφάκη, μετά τον χωρισμό της μάλιστα με τον Γιώργο Σαμαρά, ξεκαθάρισε: "Δεν συμβαίνει τίποτα, είμαι μια χαρά και πάρα πολύ ήρεμη. Δεν ξέρω τι γράφεται και δεν με απασχολεί καθόλου, γιατί δεν ισχύει κιόλας".

Μάλιστα, πρόσθεσε: "Αν είναι δυνατόν παιδιά, όχι, δεν ισχύει τίποτα. Έχω φτάσει σε ένα σημείο που δεν ασχολούμαι πλέον με αυτά που γράφονται, γιατί τα περισσότερα είναι σενάρια επιστημονικής φαντασίας ή κάποιες φορές με θίγουν κιόλας. Είμαι πολύ καλά, μόνη μου".

Τέλος συμπλήρωσε: "Ξέρεις πολύ καλά πως αν συμβαίνει κάτι στην προσωπική μου ζωή, σοβαρό, θα βγω εγώ να το πω πρώτη. Δεν θα το γράψει κάποιος άλλος. Δεν σημαίνει πως με όποιον βγει μαζί μου ή πιει έναν καφέ, ντε και καλά κάτι τρέχει. Εννοείται πως με ενοχλεί, όχι τόσο για εμένα, αλλά επειδή δεν θέλω να τα διαβάζει η οικογένειά μου"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...