Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013

Μιμή Ντενίση: «Με έχει μαδήσει η εφορία»


Η Μιμή Ντενίση μίλησε στην εκπομπή «Κορίτσια για σπίτι» και δήλωσε μεταξύ άλλων ότι δεν ισχύουν τα δημοσιεύματα που τη θέλουν να έχει αγοράσει σπίτι στην Κύπρο και στην Γαλλία.

Η ηθοποιός σχολίασε χαρακτηριστικά: «Ψάχνω να πουλήσω κάποιο από τα ακίνητά μου, γιατί μ΄ έχει μαδήσει η εφορία. Είμαστε για αγορές τώρα;».

«Είχα πολλές ευκαιρίες στην ζωή μου να ζήσω αλλού. Σε μέρη όπως η Αμερική ή η Γαλλία. Αλλά αγαπώ την Ελλάδα και μου αρέσει να είμαι εδώ. Προφανώς και μου αρέσει να δουλεύω στην Κύπρο 2-3 μήνες το χρόνο. Αλλά όχι να μετακομίσω. Γιατί εδώ, επειδή η τρίχα γίνεται τριχιά, διάβασα για τα πόσα σπίτια έχω αγοράσει στην Κύπρο ή στην Γαλλία. Δεν έχω αγοράσει κανένα σπίτι πουθενά», είπε μεταξύ άλλων η ηθοποιός.

Δείτε βίντεο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...