Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013

Στάθης Ψάλτης: «Δεν έχω χρήματα, γιατί ό,τι είχα τα έδινα σε άλλους»


Ο Στάθης Ψάλτης σε τηλεοπτική του συνέντευξη το πρωί της Τρίτης μίλησε για τους ανθρώπους που έχει βοηθήσει, αλλά και τη γυναίκα του, που γνώρισε όταν ήταν 15 χρονών.

«Δεν έχω χρήματα, γιατί ό,τι είχα τα έδινα σε άλλους. Βοηθούσα κόσμο. Έστειλα τον Μάκη τον Δεμίρη να χειρουργηθεί στο εξωτερικό με δικά μου έξοδα. Όλα πληρωμένα. Έστειλα δύο παιδιά με αποκόλληση αμφιβληστροειδούς να γίνουν καλά πληρώνοντας τα πάντα. Αγόρασα σπίτι σε ένα 6χρονο κορίτσι που πουλούσε σπίρτα στους δρόμους τα Χριστούγεννα, αλλά μετά το πούλησαν και δεν μου άρεσε καθόλου. Γι' αυτό -όταν το ξανάκανα- το έγραψε μισό, μισό και σε μένα. Είχα πάρει στον Παπαδάκη και είχα πει το σπίτι θα της το αγοράσω εγώ», δήλωσε ο ηθοποιός στο fthis.

Και συνέχισε: «πήγαινα στο Μινιόν, μάζευα τρόφιμα και βοηθούσα κόσμο. Έχω πάρει αυτοκίνητο σε φίλο μου. Έτσι λοιπόν δεν έχω σήμερα δική μου περιουσία γιατί ό,τι είχα το έδινα στους άλλους. Έχω μεγαλώσει σε τόσο φτωχή οικογένεια που η μητέρα μου τηγάνιζε το αυγό με το νερό γιατί δεν είχαμε λάδι».

Όσον αφορά τη γυναίκα της ζωής του, τη Χριστίνα, ο Στάθης δήλωσε: «είναι η πρώτη σύντροφος που ερωτεύτηκα πραγματικά από την πρώτη στιγμή που την είδα. Για μένα κατάλαβα ότι είναι η μάνα Γη. Είναι μοναδική. Κάτι ξεχωριστό, κάτι πανέμορφο. Την γνώρισα όταν ήταν ακόμη παιδάκι, δεκαπέντε χρονών. Θυμάται της είχα πει ''Κορίτσι μου, το στόμα σου είναι μια πυραμίδα ανεξερεύνητη. Τα μάτια σου, κάθε φορά που ανοιγοκλείνουν, μου θυμίζουν τις καμπάνες της Παναγίας των Παρισίων και ηχούν στα αυτιά μου''».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...