Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

Γιάννης Κότσιρας: «Έπαθα κατάθλιψη όταν γράφτηκε ένα πολύ μεγάλο ψέμα για μένα»

Για την  κατάθλιψη αλλά και πως την αντιμετώπισε μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξη του ο Γιάννης Κότσιρας.

«Πέρασα τουλάχιστον δύο φορές κατάθλιψη στη ζωή μου. Η πρώτη ήταν όταν ξεκίνησα να κάνω αυτήν την δουλειά, το 1997. Αισθάνθηκα να χάνω τα πάντα γύρω μου, όταν όλοι ασχολιόντουσαν με μένα. Έβλεπα να χάνω τους φίλους μου, την ησυχία μου, την ιδιωτικότητά μου. Ήθελα να παρατήσω το τραγούδι.  Βρήκα τη δύναμη, όμως, να βάλω τους δικούς μου όρους σ΄ αυτό το κομμάτι. Η δεύτερη φορά ήταν πριν από μερικούς μήνες, όταν γράφτηκε ένα μεγάλο ψέμα για μένα και έριξε πάρα πολύ ψυχολογικά».

Όσο για το πώς διαχειρίστηκε αυτή τη κατάσταση ο τραγουδιστής λέει στο περιοδικό «ΕΓΩ»: «Έκανα τα πάντα. Πρώτα ζήτησα τη βοήθεια ειδικού. Το δεύτερο ήταν να αφιερωθώ στους ανθρώπους και στα πράγματα που με κάνουν να νιώθω καλύτερα. Πέρασα τη δυσκολία μου για δύο-τρεις μήνες και μετά βγήκα έξω στον κόσμο. Πήρα τους μουσικούς μου, τους φίλους μου και γυρίσαμε την Ελλάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...