Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2013

Πάολα: Γιατί αρνήθηκε να πάει στο Dancing


Άλλο ένα κομμάτι της συνέντευξης της Πάολα στο "Όλα" προβλήθηκε το βράδυ της Τρίτης, και σε αυτό η γνωστή τραγουδίστρια συζήτησε με τον Θέμο Αναστασιάδη τους λόγους που την έκαναν να αρνηθεί την πρόταση του ΑΝΤ1 να είναι μία από τους παίκτες του Dancing With The Stars. 
   
Αρχικά, τόνισε  πως και να ήθελε να συμμετάσχει στο show, τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο δεν θα μπορούσε λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων που είχε στην Αμερική μαζί με τον Βασίλη Καρρά και τον Παντελή Παντελίδη.
   
Ωστόσο είπε: "Δεν θα πήγαινα, όμως, έτσι κι αλλιώς. Το Dancing και ο χορός είναι για ανθρώπους που είναι πιο πειθαρχημένοι από εμένα. Εντάξει, εγώ είμαι και λίγο τεμπέλα. Δεν θα μπορούσα να πάω να κάνω εντατικά πρόβες. Αγαπώ τον χορό πάρα πολύ, μπορώ να χορεύω σπίτι μου. Ό,τι μου 'ρθει. Αλλά να κάνω αυτό που έκαναν τα παιδιά, δεν θα το μπορούσα - και μπράβο τους, που το έκαναν!".
   
Μάλιστα, όταν ο Θέμος Αναστασιάδης τη ρώτησε αν θα άντεχε να σταθεί ενώπιον της επιτροπής, ώστε να βαθμολογηθεί για τις χορευτικές της επιδόσεις, εκείνη απάντησε: "Δεν με πειράζει. Ας μου έβαζαν και 3, εγώ θα ήξερα πώς χορεύω".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...