Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013

Beyonce: «Σε κανέναν δεν έχω πει ποια πραγματικά είμαι»


Για το αμερικανικό γυναικείο περιοδικό «The Gentlewoman» φωτογραφήθηκε η  Beyonce, φορώντας ρούχα από τους οίκους Dior και Celine. 

Η 31χρονη τραγουδίστρια μίλησε για τη νέα της ταινία-ντοκιμαντέρ «Life is But a Dream» στην οποία παρουσιάζει πράγματα από τον εαυτό της και τη ζωή της που δεν ήταν μέχρι τώρα γνωστά:

«Ποτέ δεν έχω πει πραγματικά σε κανέναν ποια είμαι. Παλεύω με αυτό γιατί στο τέλος της μέρας η ζωή μου και η οικογένειά μου είναι τα πιο σημαντικά πράγματα. Είναι η πρώτη φορά που αποκαλύπτω τόσα πράγματα για τον εαυτό μου και για αυτό φοβάμαι. Και δεν φοβάμαι μήπως δεν αρέσει στον κόσμο αλλά φοβάμαι γιατί για πρώτη φορά δείχνω τόσα πράγματα από εμένα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...