Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013

«Έλεγαν χυδαιότητες για μένα επειδή έτυχε η οικογένειά μου να έχει χρήματα», δηλώνει η Εριέττα Κούρκουλου

Aποκλειστική συνέντευξη σε γνωστό lifestyle σάιτ έδωσε η Εριέττα Κούρκουλου. Εκεί που -μεταξύ άλλων- μίλησε για το αν αισθάνεται πρότυπο και γιατί δεν θα ασχοληθεί ποτέ με το θέατρο.

«Δεν αισθάνομαι πρότυπο για κανέναν και ούτε θα μου άρεσε να έχω τέτοια ευθύνη. Πρότυπο ήταν ο πατέρας και ο παππούς μου που άρχισαν απο το μηδέν. Εγώ ευτυχώς ή δυστυχώς δεν θα έχω ποτέ αυτή την ευκαιρία. Θέλω να πιστεύω παρ'όλα αυτα ότι -όσον αφορά στον χαρακτήρα μου σε σχέση με άλλα παιδιά με την ίδια οικονομική άνεση- προσπαθώ να μην προκαλώ ποτέ και να είμαι πάντα προσγειωμένη όπως απαιτούσαν άλλωστε πάντα και οι γονείς μου. Δεν διαφοροποιώ τον εαυτό μου απο κανένα παιδί της ηλικίας μου». Αυτό δήλωσε η Εριέττα Κούρκουλου στο fthis, με αφορμή την φιλοζωική οργάνωση Save a greek stray που έχει ιδρύσει.

Προσθέτοντας, όσον αφορά το τι την ενοχλεί «Αυτό που μικρή με προβλημάτιζε ήταν οι χυδαιότητες που έλεγαν για εμένα όταν ήμουν ακόμα παιδί λόγω των χρημάτων που έτυχε να έχει η οικογένειά μου χωρίς να με ξέρουν. Πολλοί ξεχνούσαν ότι το που γεννιέσαι δεν το επιλέγεις. Αλλά θα ήταν λάθος να ντρέπομαι για το όνομά μου απο την στιγμή που κάποιος δούλεψε σκληρά για να έχω αυτά που έχω και τυχαίνει να έχω και γονείς που τους σέβομαι και τους εκτιμώ οσο τίποτα».

Τέλος ενδιαφέρον έχει η αιτιολογία που δίνει για το γεγονός ότι δεν σκέφτηκε ποτέ να ασχοληθεί με το θέατρο και την υποκριτική «Με το θέατρο δεν θα σκεφτόμουν να ασχοληθώ, αρχικά γιατί ο χώρος εχει αλλάξει πολύ και εχει φθαρεί αρκετά κατά την γνώμη μου στην Ελλάδα. Ο άλλος λόγος που δεν θα το επέλεγα είναι επειδή ο πατέρας μου θεωρώ οτι ήταν ο καλύτερος σε αυτό που έκανε και δεν θα τολμούσα να συγκριθώ ποτέ μαζί του. Προτιμώ να καμαρώνω το δικό του ταλέντο γιατί ελάχιστοι το έχουν σε αυτό τον βαθμό και σίγουρα εγώ δεν είμαι μία απο αυτούς».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...