Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

«Είμαι σίγουρη ότι θα έχω και άλλη πρόταση γάμου», δηλώνει η Εύη Αδάμ


Για τον χωρισμό της από τον Λάμπη Λιβιεράτο και τα συμβόλαια που υπογράφει με τις κόρες της μίλησε η Εύη Αδάμ σε συνέντευξη που έδωσε σε εβδομαδιαίο περιοδικό.

«Εφόσον είμαι πλέον μόνη μου και ελεύθερη εδώ και πολύ καιρό, μπορώ να κάνω ότι θέλω. Που να είναι το πρόβλημα; Ο Λάμπης είχε την υποστήριξη μου όταν τη ζήτησε και όλα είναι ομαλά πια (...) Για όσους δεν το κατάλαβαν με τον Λάμπη έχουμε χωρίσει εδώ και ενάμιση χρόνο και έχει βγει και το διαζύγιο. Είμαι μόνη μου απο τον Οκτώβριο του 2011». Αυτό απάντησε στο ΟΚ η πάλαι ποτέ Σταρ Ελλάς όταν ρωτήθηκε για την περίοδο που εκείνη έκανε νέα σχέση, ενώ ο Λάμπης Λιβιεράτος ήταν στο ψυχιατρείο.

Προσθέτοντας, σχετικά με την περίοδο του διαζυγίου της, πως «Το πρώτο μου μέλημα εκείνη την περίοδο, ήταν να τακτοποιήσω τη ζωή μου. Δεν με ενδιέφερε να βγάλω δελτίο Τύπου για να ανακοινώσω τον χωρισμό μου. Ποτέ δεν είπα ψέμματα, ούτε είπα κάτι που δεν ίσχυε. Με τον Λάμπη χωρίσαμε με πολύ ωραίο τρόπο, έχει άριστη σχέση με τα παιδιά και μια φιλική σχέση μαζί μου».

Αυτή την στιγμή η Εύη Αδάμ όχι μόνο είναι καλά στην προσωπική της ζωή αλλά δηλώνει πως «Είμαι σίγουρη ότι θα έχω και άλλη πρόταση γάμου στο μέλλον».

Τέλος, ενδιαφέρον έχουν τα συμβόλαια που αποκάλυψε ότι βάζει τις κόρες της να υπογράψουν πριν της αφήσει να βγουν έξω « Εγώ η κάτωθι υπογεγραμμένη Αδάμ Ευαγγελία, με τούτο εδώ το συμβόλαιο, δηλώνω ρητώς και κατηγορηματικώς. Ότι η Μαρία Νεφέλη Λιβιεράτου θα εξέλθει από την οικία της μετά της φιλενάδας της Χριστιάννας για προβεί σε επίσκεψη στο μαγαζί της γωνίας, εφόσον τηρήσει την επιστροφή της στις 20.00 ακριβώς».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...