Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

«Ο Ρόμπερτ ντε Νίρο φοράει τις κάλτσες του στο κρεβάτι», αποκαλύπτει πρώην σουπερμόντελ


Τις ερωτικές της περιπέτειες με τους Ρόμπερτ ντε Νίρο, Ρίτσαρντ Γκιρ, Νόρμαν Μέιλερ, Πίτερ Σέλερς και τον γιο του Πικάσο περιγράφει η 71χρονη ηθοποιός Κάρολ Μάλορι στο νέο της βιβλίο με τίτλο Picasso's Ghost.

«Όταν μου έκανε έρωτα, δεν έπαιρνε ποτέ το βλέμμα του από τα μάτια μου. Είχε ένα τατουάζ πεταλούδας που αργότερα διαπίστωσα ότι ταίριαζε με το ανέμελο πνεύμα του. Οπως και το γεγονός ότι στο κρεβάτι δεν έβγαζε ποτέ τις κάλτσες του». Αυτό δήλωσε η 71χρονη Κάρολ Μάλορι (πρώην μοντέλο, ηθοποιός, ανεπίσημη σύζυγος του Νόρμαν Μέιλερ και νυν συγγραφέας) για τον δεσμό δυο εβδομάδων που είχε με τον Ρόμπερτ ντε Νίρο το 1975.

Ένας μόνος από τους διάσημους άντρες που έκαναν πέρασμα από το κρεβάτι της πάλαι ποτέ πρωταγωνίστριας του The Stepford Wives.

Πιο αδικημένος οφείλει να νοιώθει ο Πίτερ Σέλερς, για τον οποίο είχε να θυμηθεί τα όχι ιδιαιτέρως κολακευτικά «Είχε τρίχες παντού! Ακόμη και στην πλάτη του. Μου άρεσε. Μου θύμιζε ένα τεράστιο πάντα. Προσωπικά πιστεύω ότι μισούσε τον εαυτό του.Το αλκοόλ απλά τον απελευθέρωνε για λίγο από τις δαιμονικές αυτοκαταστροφικές σκέψεις που έκανε».

Ενώ, εντυπωσιασμένη -μετά από όλα αυτά τα χρόνια- δηλώνει για το one night stand που έκανε με τον Ρίτσαρντ Γκιρ στο τέλος του '70. «Ήταν εξαιρετικά αθλητικός και έκανε έρωτα με τον τρόπο του. Δεν είχε όρια ή ταμπού. Ήταν η προσωποποίηση του εραστή. Δεν συγκρίνεται με κανένα άλλο που είχα ποτέ. Μου έχει μένει αξέχαστος για τη μοναδικότητά και την τρυφερότητα του».

Στα πλαίσια του ίδιου βιβλίου, η νυν καθηγήτρια δημιουργικής γραφής στο Rosemont College and Temple University, μίλησε και για τον διαλυμένο αρραβώνα της με τον γιο του Πικάσο «Όταν με παράτησε ο Κλοντ άρχισα να περνάω το μεγαλύτερο μέρος της ζωής μου προσπαθώντας να καταπνίξω τα κακά συναισθήματα για τον εαυτό μου. Θέλοντας να αποδείξω ότι ήμουν καλά επιδόθηκα στο κυνήγι διάσημων ανδρών».



Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...