Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2012

Φαίη Σκορδά: «Η δουλειά δεν με έχει αλλάξει ως άνθρωπο»

«Δεν ήταν ποτέ στόχος μου η δημοσιότητα, γι' αυτό και δεν είχα φανταστεί ότι θα ακολουθήσει όλο αυτό», λέει η Φαίη Σκορδά σε πρόσφατη συνέντευξη της απαντώντας στο πώς νιώθει που κάθε εβδομάδα βρίσκεται στα πρωτοσέλιδα των περιοδικών.

«Δεν το καταλαβαίνω κιόλας, γιατί μπορεί μεν να κάνω αυτή τη δουλειά, αλλά η καθημερινότητά μου δεν αλλάζει. Είναι η ίδια που θα ήταν αν έκανα και μια οποιαδήποτε άλλη. Το να δουλέψω στην τηλεόραση ήταν κάτι που το ήθελα και είμαι πολύ ευτυχισμένη και τυχερή που το κατάφερα», λέει και καταλήγει: «Μου άρεσε πάντα αυτό το αντικείμενο γιατί αγαπούσα την επαφή με τον κόσμο. Τα γύρω-γύρω μπορεί να υπάρχουν, αλλά πιστεύω ότι εξαρτάται από το χαρακτήρα και τις βάσεις που έχεις από το σπίτι σου, για να κρατήσεις συγκεκριμένες αρχές. Η δουλειά μου δεν με έχει αλλάξει ως άνθρωπο», δηλώνει η παρουσιάστρια στο περιοδικό celebrity.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...