Σάββατο 12 Φεβρουαρίου 2011

ΤΙ έγραψαν στο Twitter τα τελευταία 24ωρα διάσημοι Έλληνες;

Μέσα από τις σελίδες τους στο Twitter, οι εκπρόσωποι της ελληνικής σόουμπιζ συνεχίζουν να μοιράζονται στιγμές και απόψεις τους:

Η Βίσση λέει για τις πρόβες της, η Καλομοίρα σε ποιο πάρτι πήγε, Ο Βαρθακούρης (φωτό) ότι του λείπει το παιδί του, η Νομικού μας καθησυχάζει ("είμαι καλά"), ο Τσαλίκης, όπως πάντα, διαφημίζει το κέντρο που τραγουδά, ο Θέμης (Χίκ!) Γεωργαντάς μας γράφει -νηφάλιος - γιά την εμφάνισή του κ.α.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΤΩΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ ΜΑΣ

Άννα Βίσση:
«Μόλις έκανα πρόβα με τους μουσικούς μου τα καινούρια τραγούδια μου για το Αρένα. Ακούγονται τόσο ωραία!».

Ελένη Καρποντίνη:
«Καλημέρα σε όλους! Η μέρα έχει ήδη ξεκινήσει με πολλές δουλειές αλλά και πολύ χαμόγελο!».

Δούκισσα Νομικού:
«Για όσους με ρωτάτε αν είμαι καλά, είμαι καλά. Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας. Να προσέχετε κι εσείς. Παντού. (…) Και επίσης, είτε πιστεύετε είτε όχι στον Άγιο Βαλεντίνο, είναι μια καλή ευκαιρία να θυμηθείτε πως μόνο ο έρωτας έχει σημασία. Μην τον αφήνετε να χαθεί».

Γιώργος Τσαλίκης:
«Ετοιμάζομαι για Caramela, χαζεύοντας "Βράδυ" με Πέτρο… Μου αρέσει γιατί βγάζει έναν άλλο χαρακτήρα στους καλεσμένους».

Θέμης Γεωργαντάς:
«Για να ετοιμαζόμαστε για Villa Mercedes...» (σ.σ. παίζει μουσική κάθε Πέμπτη).

Καλομοίρα:
"Είμαι σε ένα πολύ ωραίο πάρτι"


Μαίρη Συνατσάκη:
«Ειλικρινά, διανύω τη χειρότερη hair day μου ever! Θέλω να ζητήσω συγγνώμη από τους περαστικούς».

Χάρης Βαρθακούρης:
«Ρε γαμώτο! Μου λείπει η κόρη μου! Λείπω ταξίδι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...