Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012

Το «Dancing» ένωσε την Δέσποινα Ολυμπίου με τη Ζέτα Μακρυπούλια!

Μπορεί η Δέσποινα Ολυμπίου να ήταν έξι χρόνια ζευγάρι με το Μιχάλη Χατζηγιάννη, και ο χωρισμός τους να της άφησε μια πίκρα, αλλά πλέον τα έχει αφήσει όλ’ αυτά πίσω της, και είναι υπεράνω!
 
Και όχι μόνο είναι υπεράνω, αλλά δηλώνει πως παρακολουθεί εδώ και τρία χρόνια φανατικά το Dancing, το οποίο παρουσιάζει η ΝΥΝ του Μιχάλη Χατζηγιάννη, Ζέτα Μακρυπούλια!

Βλέπετε, ένα show χορού ήταν ικανό να ενώσει την ΠΡΩΗΝ με τη ΝΥΝ, με την Ολυμπίου να δηλώνει πως:

«Βλέπω το Dancing. Μ΄αρέσει! Το έχω παρακολουθήσει όλες τις χρονιές. Είναι πάρα πολύ ωραίο. Μ΄αρέσει να βλέπω γνωστούς να κάνουν πρόοδο και να χορεύουν».
Πρόσθεσε ακόμα, πως «είναι μια πάρα πολύ ωραία εκπομπή, καλοφτιαγμένη, και πολύ λαμπερή παραγωγή».

Μάλιστα, όταν ρωτήθηκε για το αν κάποια στιγμή θα πήγαινε, απάντησε:

«Δεν ξέρω αν θα πήγαινα…!»

Τι κι αν η Δέσποινα Ολυμπίου είναι χαλαρή; η Ζέτα Μακρυπούλια από την άλλη, είναι έξαλλη με τα όσα γράφτηκαν περί «σκηνοθετημένης σχέσης» της με το Μιχάλη Χατζηγιάννη:

«Στη συγκεκριμένη περίπτωση, αισθάνθηκα ότι ξεπέρασαν τα όρια και με προσέβαλαν πάρα πολύ. Όταν γράφεται κάτι τόσο χυδαίο, θεωρώ ότι πρέπει ν΄ακολουθηθεί η νομική οδός», δήλωσε στο περιοδικό «ΟΚ».

Τέλος, μιλώντας για το γάμο, είπε:

«Έχω αρκετές φοβίες ανάμεσα στις οποίες είναι και ο φόβος της δέσμευσης, ή μάλλον ήταν, γιατί τώρα είμαι δεσμευμένη και μου αρέσει. Γιατί δεν δέχεστε, ότι αυτή την περίοδο είμαι καλά, έτσι όπως είμαι. Αργότερα, θα δούμε…»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...