Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2012

Αλέξης Γεωργούλης: «Ναι, είμαι ερωτευμένος!»

Κορίτσια; ο Αλέξης Γεωργούλης όχι μόνο ερωτεύτηκε, αλλά το παραδέχεται και ανοιχτά!
 
Μιλώντας για τον έρωτα, λέει:

«Ο έρωτας δεν είναι απόδραση.  Είναι ο στόχος και το δεδομένο για να ζούμε σε αυτή τη ζωή. Είμαι ερωτευμένος! Δεν θα σου πω τίποτα, γιατί απλώς πρέπει να προστατέψω και την προσωπική ζωή του έρωτα, και την προσωπική ζωή της Ζωής. Γιατί όταν γίνεται δημόσιο αυτό το πράγμα, κάποια στιγμή χάνεται».

Μάλιστα όπως λέει, η αγαπημένη του κατά καιρούς, τον ακολουθεί στα ταξίδια του στο Los Angeles:

«Κάποια στιγμή με ακολουθούσε στα ταξίδια μου, αλλά είναι πάρα πολύ δύσκολο, και η μεγαλύτερη δυσκολία είναι να βρεις έναν άνθρωπο που κάνει το ίδιο ακριβώς πράγμα με σένα. Να συντονιστείς πάνω στο πρακτικό κομμάτι. Στο χρόνο, στο χώρο. Είναι δύσκολο!»

Η νέα του σύντροφος όπως λέει, δεν ανήκει στο χώρο της υποκριτικής.

Μάλιστα, άποψη του ηθοποιού είναι πως η ομορφιά είναι υποκειμενική και βρίσκεται στην αρμονία:

«Η συμμετρία δεν είναι ομορφιά. Η αρμονία είναι ομορφιά. Ήμουνα με γυναίκα που δεν άρεσε στους φίλους μου, αλλά άρεσε σ΄εμένα!»

Όσο για το αν είναι έτοιμος να γίνει πατέρας;

«Ποτέ δεν είσαι έτοιμος για πατέρας, αλλά όταν γίνει, πρέπει να γίνεις!»
Κάντε κλικ και δείτε το video…

Πηγή: Κορίτσια για Σπίτι

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...