Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014

Άντζελα Δημητρίου: «Ο σύντροφος μου είναι αληθινός! Είναι αρσενικό»

Την ομορφότερη περίοδο της ζωής της διανύει η Άντζελα Δημητρίου.


Η τραγουδίστρια είναι πολύ ερωτευμένη με τον σύντροφος της, Γιώργο Λεβεντάκη και εξηγεί το γιατί! 


«Είναι άνθρωπος, είναι αληθινός. Είναι αρσενικό», λέει χαρακτηριστικά στην εκπομπή «Πρωινό Mou», ενώ εξηγεί πώς μετά από τόσα χρόνια γνωριμίας κατέληξαν στη σχέση αλλά και τι ήταν αυτό που της έκανε κλικ! Η ίδια αναφέρθηκε και στις σχέσεις του παρελθόντος.
«Έχω περάσει πολλά απλά είναι είμαι πολύ ευκολόπιστος άνθρωπος και αν θες και αφελής γιατί δεν ήμουν αυτό που λένε η πονηρή ήμουν πάντα αληθινή».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...