Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2012

Βίκυ Χατζηβασιλείου: «Συγκινούμαι στις υιοθεσίες γιατί και ο πατέρας μου είναι υιοθετημένος»

Η Βίκυ Χατζηβασιλείου μιλά σε συνέντευξη της για την 8η  σεζόν του «Πάμε Πακέτο», απαντά στα σχόλια που θέλουν το styling της να μην ταιριάζει με το κλίμα της εκπομπής, αλλά και για το όνομα της που προκύπτει από τη γιαγιά της Ευρυδίκη, θετή μητέρα του πατέρα της.
 
Αφού ο γάμος του "πακέτου" της με το τηλεοπτικο κοινό ξεπέρασε την παγίδα των ... επτά χρόνων φαγούρα, η παρουσιάστρια απαντά σε όσους υποστηρίζουν ότι οι δυσάρεστες ιστορίες που φιλοξενεί στην εκπομπή της  δεν ταιριάζουν με το δικό της styling.
 
«Είναι αστείο, δικαιούμαι να φοράω ότι θέλω. Τι έπρεπε να κάνω δηλαδή; Να βγαίνω άβαφη, με κουρέλια και μαντίλα στο κεφάλι; Άλλωστε σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής μας υπάρχει το γιν και το γιαν. Μια δυσάρεστη κατάσταση αντισταθμίζεται από μια ευχάριστη παρουσία» δήλωσε χαρακτηριστικά.
 
Ακόμη εξήγησε από ποιο όνομα προκύπτει το όνομα της και εξηγεί: «Το Ευρυδίκη προέρχεται από την αγαπημένη μου γιαγιά. Και γύρω από το όνομα υπάρχει μια συγκινητική ιστορία, ικανή να δικαιολογήσει την ευαισθησία μου απέναντι στις εκπομπές μου με θέμα τις υιοθεσίες. Ο πατέρας μου είναι υιοθετημένος, ένα γεγονός που δεν έκρυψε κανείς, αφού μωρό δόθηκε για υιοθεσία στην θεία του την Ευρυδίκη. Την αγάπησε σαν αληθινή του μητέρα και εγώ από την πλευρά μου της είχα ιδιαίτερη αδυναμία».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...